Met zijn introductie op de markt schudde de nieuwe Opel astra de concurrentie in zijn klasse ernstig op. Het ontwerp volgde de richtlijnen van de grotere insignes, die sinds zijn verschijning op de markt heel wat prestigieuze autoprijzen hebben ontvangen, wat zeker zijn kleinere zus een goede reputatie. De testastro werd aangedreven door een turbodieselmotor met...
Nova Oplova astra je s svojim vstopom na trg resno zamajala konkurenco v svojem razredu – oblikovno je sledila smernicam večje insignie, ki je od svojega pojava na trgu prejela kar nekaj prestižnih avtomobilskih nagrad, kar tudi manjši sestri zagotovo daje dobro popotnico. Testno astro je poganjal turbodizelski motor z močjo 92 kW, ki sodi v vrh motorne ponudbe – močnejši od njega je le še 2.0 CDTI motor – in nas je navduševal z ugodno porabo goriva, delno tudi z živahnostjo, čeprav smo opazili t. i. turbo luknjo med prestavljanjem iz 1. v 2. prestavo. Zato pa nas je toliko bolj navduševala vgrajena dodatna oprema – poleg opreme Cosmo je bila tu še: navigacijska naprava, ergonomični športni sedeži AGR (ki so nas malce tiščali, a verjetno jih nismo uspeli dodobra nastaviti, saj so nudili množico različnih nastavitev), Flex-Ride prilagodljivo vzmetenje s tremi režimi delovanja (Sport/Tour/Normal) in še kaj bi se našlo. Izbrana nastavitev Flex-Ride je vplivala na trdoto vzmetenja, odzivnost stopalke za plin in servo volana – nam je bil najbolj všeč režim Sport, ki je med drugim spremenil osvetlitev merilnikov iz bele v rdečo barvo. Med vožnjo v temi so nam bili v veliko pomoč aktivni ksenonski žarometi, ki so snop svetlobe prilagajali glede na hitrost in smer vožnje. Nova astra potnike razvaja z mnogo odlagalnimi predalčki in velikim prtljažnim prostorom – morda celo na račun udobja na zadnjih sedežih (vsaj pri višjeraslih ljudeh). Ljubitelji glasbe bi v testni astri zagotovo prišli na svoj račun, saj je imela vgrajenih kar 7 zvočnikov in omogočala enostavno integracijo iPoda v avdio sistem. Da ne bi po nesreči opraskali modrega laka med manevriranjem v ozkih parkiriščih so preprečili vgrajeni parkirni senzorji. Kot sklep našega testa lahko mirno zapišemo, da smo se z astro dobro počutili tako v ozkih mestnih ulicah kot tudi na daljših poteh, in da je vsekakor avtomobil, ki veliko obeta.