Enige tijd geleden hebben we het meer dynamische lid van de Renault Megane-familie getest, namelijk de coupé, die werd aangedreven door een 1,9-liter dci-turbodieselmotor met 130 'paarden' (96 kW) en zeer levendig bleek te zijn. Deze levendigheid heeft op zijn beurt geleid tot een hogere consumptie in de stedelijke cyclus. Toch bleek de Mégane leuk...
Pred časom smo preizkusili dinamičnejšega člana Renaultove družine meganov, in sicer coupeja, ki ga je poganjal 1,9-litrski turbodizelski dci motor s 130 ‘konji’ (96 kW) in se izkazal za zelo živahnega. Ta živahnost je posledično pomenila višjo porabo v urbanem ciklu. Vseeno se je megane izkazal za prijetnega urbanega sopotnika, razen takrat, ko je bilo treba parkirati, saj je bil pogled nazaj zaradi majhnega zadnjega stekla okrnjen. Sicer pa notranjost v nekaterih elementih – denimo osrednja konzola s klimatsko napravo in radiem, postavitev stikala za vklop tempomata/omejevalnika hitrosti – spominja na njegovo večjo sestro laguno. Posebej moramo pohvaliti dvopodročno samodejno klimatsko napravo, ki podobno kot lagunina omogoča tri režime delovanja: normalnega, hitrega in nežnega. Testni megane je imel tudi športne sedeže z dobrim bočnim oprijemom in športni volan, prevlečen z usnjem. Omenimo še, da je bil dostop do zadnje klopi, kjer je sedenje ljudi višje rasti rahlo utesnjeno, v testnem avtomobilu enostavnejši zaradi sistema easy entry. Na bencinski črpalki je bil dobrodošel samodejni pokrov rezervoarja v slogu formule 1, za večje nakupe pa je bil kot nalašč vgrajeni komfortni način odklepanja in zaklepanja s pomočjo Renaultove kartice, ki je bila stalno pospravljena v žepu. Kar nas je morda zmotilo, je manjkajoči sistem, ki bi ponoči samodejno zmanjšal osvetlitev digitalnega merilnika hitrosti oziroma ga dal v nočni režim. Tako pa smo morali to narediti sami s pomočjo koleščka za nastavitev jakosti osvetlitve notranjosti.