Toyota Corolla heeft een traditie van 60 jaar. De nieuwste generatie is al de 12e op rij en ze worden geproduceerd sinds 1966. Tegelijkertijd is de Corolla de best verkochte auto ter wereld, met ruim 46 miljoen verkochte exemplaren. Dat betekent dat ze elke 30 seconden een nieuwe Corolla verkopen. De naam zou vertaald kunnen worden als "bladeren", rond het midden van de bloem, wat frisheid en netheid illustreert.
Toyota Corolla že vrsto let sledi filozofiji, ki stremi h kwaliteit, duurzaamheid En betrouwbaarheid. K temu so dodali še emoties, saj si ne želijo več izdelovati ‘dolgočasni’ avtomobilov. Toyota Corolla je bila razvita na japonskem en in Europa, evropski del pa je bil zadolžen predvsem za razvoj karavanske različice. Obstajajo namreč tri karoserijske oblike nove Corolle. Že omenjen caravan, respectievelijk Touring Sports, hatchback En limousine. Een nieuwe TNGA platforma omogoča Corolli daljšo medosno razdaljo, širše koloteke, nižje težišče in krajše previse. Poleg tega omogoča nova platforma boljši položaj za voznika, za 60% je povečano togost karoserije, vzmetenje pa je prav tako izboljšano in sicer za 40%. Novosti je tudi dvojna hibridna strategija, saj bo Corolla od zdaj na voljo z twee hibridnima pogonoma.
V Corollo bo od zdaj vgrajen popolnoma nov 2,0 liter hibridni Dynamic Force motor s 180 (132 kW) konjskimi močmi. Ta bo dodal še nekaj vozne dinamike tistim, ki so le to pogrešali pri 1,8-litrskem hibridnem motorju. A ne skrbite, že poznani 1,8-litrski hibridni motor s 122 (90 kW) konjskimi močmi je še vedno na voljo in je bil tudi prenovljen. Poleg hibridnih motorjev, je na voljo še bencinski, ki ima 1,2-litra volumes en 116 (85 kW) konjskih moči. Pri limuzinski različici je na voljo še 1,6 liter benzinemotor met 132 (97 kW) konjskimi močmi.
Tudi tokrat pri Toyoti posvečajo veliko pozornosti beveiliging, nova Corolla pa je opremljena s kopico asistenčnih in varnostnih sistemov že serijsko in je tako vodilna v svojem razredu. Prav tako so prenovljeni zasloni, na voljo pa imamo kar drie. Med merilnik je nov 7 inch zaslon, še dodatne informacije pa je mogoče razbrati z 10 inch barvnega projekcijskega zaslona. Informacijsko zabavni sistem je mogoče upravljati preko 8-palčnega zaslona, z upravljanjem na dotik.
Nova Toyota Corolla je, v kombilimuzinski različici, na voljo od 18.200 evrov dalje, s hibridnim pogonom pa od 21.600 evrov dalje, začetne cene različice Touring Sports pa so za 900 euro višje. Limuzinska Corolla, ki je med drugim malce bolj serieus En zadržana v obliki odbijačev, je z bencinskim motorjem na voljo od 17.900 evrov dalje, s hibridnim pa od 23.600 evrov verder.
Galerija slik: Toyota Corolla
Meer informatie:
toyota.si