Dallara is verder een zeer onbekende naam onder automerken, omdat hij vooral herinnerd wordt door degenen die meer betrokken zijn bij de motorsportwereld. Dallara bestaat al sinds 1972 en produceert autochassis voor een breed scala aan raceseries. De Dallara Stradale is dit keer de eerste auto die het bedrijf vrijwel geheel zelf produceerde en aan het wereldpubliek presenteerde.
Een auto Dallara Stradale si lahko sestavimo skoraj kot kocke Lego. V osnovi ima avtomobil obliko “speedster“, kar pomeni, da je brez vrat En voorruit. Ko mu dodamo vetrobransko steklo, se prelevi v “roadster“, in če temu dodamo še T-prečko na strehi, postane “targa“. Ko “targi” dodamo vrata, dobimo pravega športnega “kupeja”. Tako imamo lahko praktično vse te avtomobile v enem samem. Seveda se je treba za končno obliko odločiti pred naročilom, a če bo vsak prisluhnil svojemu okusu, bo ta odločitev sila preprosta. Za večjo odzivnost na dirkališču je na voljo še velik zadnji spojler, ki bo potisnil Dellaro Stradale še bližje k tlom in tako poskrbel za boljši oprijem in boljše rezultate.
Dellaro Stradale poganja 2,3-litrski, 4-valjni Fordov motor van de familie EcoBoost. Het heeft 400 pk En 500 Nm navora in se od 0 do 100 km/h požene v 3,25 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže, je 280 km/u. Stradale prestavlja s pomočjo Handgeschakelde zesversnellingsbak of robotiziranega menjalnika. Bolj kot te številke je presenetljiv podatek o teži, ki je le 855 kilogramov, in tako tudi ni težko uganiti, da sta karoserija in varnostna kletka narejeni iz koolstofvezel.
LEES VERDER: TRAMONTANA BY VILNER: SUPERŠPORTNI AVTOMOBIL, KI GA JE POZLATIL VILNER
Dellara Stradale predstavlja omejeno serijo 600 vozil, ki jih bodo izdelali v naslednjih petih letih. Za najosnovnejšo različico je treba odšteti 155.000 evrov, voor voorruit s karbonskim okvirjem še dodatnih 16.600 evrov, voor streho targa 7.700 evrov en voor vrata 7.300 evrov.
Galerija slik: Dallara Stradale
Meer informatie:
dallara.it