fbpx

De elektrische SP:01 uit Detroit gaat verder waar de Tesla-roadster ophield

Het autobedrijf uit Detroit, vanaf de eerste helft van de 20e eeuw bekend om de productie van elektrische auto’s, kende in 2008 een heropleving, met als eerste prominente product de aangekondigde elektrische sportcoupé, die qua ontwerp sterk lijkt op Tesla’s elektrische debuut – de Tesla Roadster.

Pri tej butični znamki, so namreč za prihodnje leto napovedali prihod na trg in serijsko proizvodnjo manjšega sportcoupé met een naam SP:01, katerega prve uradne fotografije so sedaj pricurljale v javnost.

Za razliko od roadsterske študije, gre v primeru serijske različice za kupejevsko “fastback” različico, ki bo med drugim najhitrejši serijski električni športni kupe, ko bo pred pričetkom prihodnje poletne sezone zapeljal na trge ZDA, Azije in tudi Evrope

Kljub električni zasnovi ima SP:01 na pokrovu motorja velike odprtine za zajem zraka, ki služijo k hlajenju pogonskega sklopa pri večjih obremenitvah.
Kljub električni zasnovi ima SP:01 na pokrovu motorja velike odprtine za zajem zraka, ki služijo k hlajenju pogonskega sklopa pri večjih obremenitvah.

Športni dvosedežnik si s teslo roadster deli pomembno lastnosti in sicer dejstvo, da sta oba modela osnovana na modelu lotus elise, kar jima daje tudi veliko mero oblikovne sorodnosti, čeprav razlike vseeno so. Po besedah proizvajalca SP:01 za pospešek do stotice potrebuje vsega 3,7 seconden, medtem ko se merilnik hitrosti zaustavi pri 249 km/h. Productie naj bi stekla konec leta v tovarni v Veliki Britaniji, ko bodo s tekočega traku pričele prihaja maloštevilni primerki tega eksotičnega športnika.

LEES VERDER: Saleen foursixteen – najbolj zmogljiva, a še vedno EKO tesla doslej

Pri zunanji podobi vidimo, da je avto narejen za hitrost, saj je od študije bogatejši za večje zadnje krilce ali bolje rečeno spojler, ki ima skupaj z zadnjim difuzorjem nalogo pri večjih hitrostih ustvarjati še več pritiska k tlom in s tem boljše vozne lastnosti.

Kljub električni zasnovi, pa ima športni kupe na pokrovu motorja in odbijaču velike odprtine za zajem zraka, ki služijo za hlajenje električnih sistemov, da pri večjih obremenitvah ne bi prišlo do pregrevanja.

Baterijski sklop je umeščen v posebno varnostno kletko iz kompozitnih materialov, kar še poveča njegovo torzijsko trdnost in zmanjša tresljaje na slabši vozni podlagi, pri nastanku nesreče pa nudi dodatno zaščito baterijam in potnikom.

De prijs eksotičnega električnega športnika za zdaj še ni znana, naj pa bi bila ugodnejša od prijzen teslinega roadsterja, kar naj bi poleg dosegljivosti ugodno vplivalo tudi na samo zaželjenost in tudi tržne številke modela SP:01.

Meer informatie

Meer informatie:
www.detroit-electric.com/sp01

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.