fbpx

Het bedrijf Coca-Cola reikte de eerste donatie uit aan de winnaars van de campagne 1TP10 Steun altijd een goed doel

Jure Košir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober namen; Bogdan Gabrovec, predsednik OKS – ZŠZ, Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo; Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje, Tilen Genov iz društva Morigenos.

Onder auspiciën van de campagne 1TP10 Steun altijd een goed doel heeft het bedrijf Coca-Cola in Slovenië tijdens het evenement van vandaag in totaal 21.000 euro gedoneerd aan drie winnende projecten op het gebied van sport, milieu en gemeenschap. Consumenten stemden om de winnaars van de projecten te selecteren, namelijk de Morigenos Society, de Vereniging van Vrienden van de Jeugd van Ljubljana Moste-Polje (Botrstvo) en het Olympisch Comité van Slovenië - Vereniging van Sportfederaties.

Actie #vednopodpiraj dober namen je namenjena osveščanju slovenskih potrošnikov o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. O akciji je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo poudarila: »Pri Coca-Coli se zadevamo, da se vsaka uspešna zgodba začne z dobrim namenom. Akcija #vednopodpiraj dober namen je odraz strategije rasti družbe Coca-Cola v Sloveniji, da pri poslovanju ubira prave, ne zgolj preproste poti. Izbrali smo nekaj projektov, ki so skladni z našimi cilji na področju varovanja okolja in skrbi za skupnost in povabili potrošnike, da nam povejo, kateri od teh lokalnih projektov si zaslužijo našo podporo. Verjamemo, da bo vsak od zmagovalnih projektov izboljšal življenje ljudi ali pozitivno vplival na okolje v Sloveniji.«

Do konca glasovalnega obdobja (tj. do konca januarja) v okviru akcije #vednopodpiraj dober namen, smo potrošniki skupaj prispevali kar 48.007 glasov.
Do konca glasovalnega obdobja (tj. do konca januarja) v okviru akcije #vednopodpiraj dober namen, smo potrošniki skupaj prispevali kar 48.007 glasov.

V okviru akcije #vednopodpiraj dober namen so slovenski potrošniki od decembra 2018 glasovali za projekte, ki si zaslužijo podporo družbe Coca-Cola v Sloveniji. Do konca glasovalnega obdobja (tj. do konca januarja) so skupaj prispevali kar 48.007 glasov. Največje število glasov so prejeli naslednji trije projekti: društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladim športnikom. Coca-Cola bo izbranim projektom skozi leto 2019 donirala sredstva v treh fazah. Poleg današnje donacije, bodo zmagovalci prejeli še dve, in sicer v začetku junija in konec julija. Potrošniki pa lahko od 15. februarja dalje z nakupom izdelkov družbe Coca-Cola dodatno podprejo projekte, ki so jim najpomembnejši.

Meer informatie

Meer informatie:
vednopodpiraj.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.