fbpx

Erzethic Thalia: Sloveense hoofdtelefoons die audiofielen bekoren

De eerste serie Sloveense hoogwaardige Erzetich Thalia-hoofdtelefoons komt op de markt. Deze worden met de hand gemaakt van hout en ontworpen om direct op draagbare spelers, telefoons en tablets te worden gebruikt.

Erzetich, majhno podjetje iz Trnovskega gozdaje sicer svet nase najprej opozorilo z izjemno kakovostnimi ročno izdelanimi avdiofilskimi ojačevalniki za slušalke, kasneje pa še s slušalkami (Mania in Phobos). Med uporabniki njihovih izdelkov so tudi znani glasbeniki in producenti z milijonskimi prodajami albumov ter večkratni grammyjevi nagrajenci, kot so Nile Rodgers, Guano Apes, Bill Gould (Faith No More), Doro Pesch En Imogen Heap.

Tokrat bodo svetovno javnost poskusili navdušiti s slušalkami Erzetich Thalia (ime so dobile po grški boginji rajanja), ki bodo, tako kot prejšnja dva modela, imele leseno komoro, le da tokrat v dveh različicah: iz umetno starane lipe in iz reciklirane jelovine. Preostali del slušalk bo v glavnem kovinski. Trdožive slušalke bo v primeru okvare ali poškodbe mogoče servisirati, saj so vsi deli lahko zamenljivi.

Slušalke Erzetich Thalia
Slušalke Erzetich Thalia

Osemkotne umetno starane lesene komore, tipske za slušalke Erzetich, iz katerih binglja ročno sestavljen kabel iz posrebrenega čistega bakra, bodo zagotovo povlekle nase zavistne poglede mimoidočih. Za vrhunski zvok bodo poskrbeli skrbno izbrani materiali ter 40-milimetrski s titanom prevlečeni zvočniki, postavljeni v akustično premišljeno načrtovano ohišje.

Slovenske slušalke Erzetich Thalia bodo navdušile največje avdiofile.
Slovenske slušalke Erzetich Thalia bodo navdušile največje avdiofile.

Slušalke bodo na voljo konec letošnjega oziroma v začetku prihodnjega leta, v podjetju pa že sprejemajo prednaročila na spletni strani erzetich-audio.com. Cena za slušalke je 449 evrov, a le do 15. decembra. Zato pohitite!

Meer informatie

Meer informatie:
erzetich-audio.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.