Ferrari je predstavil modela Monza SP1 in Monza SP2, ki sta prva 'pokončna konjička' v seriji avtomobilov z imenom Icona. Tovarna iz Maranella je predstavila moderne, izredno zmogljive 'bolide', ki jemljejo navdih v dirkalnih avtomobilih iz 50. let prejšnjega stoletja.
Za podobo klassiek dirkalnika se skriva veliko več kot samo to. Ferrari Monza SP1 En Ferrari Monza SP2 zij zijn uitzonderlijk snel avtomobila. Ferrari zatrjuje, da imata beter relatie Honing gewicht En kracht kot katerakoli druga Barchetta. Zahvala gre koolzuur vlaknom En najmočnejšemu motor, ki so ga kadarkoli naredili v tovarni iz Maranella. 12-cilinder V motor ima 6,5 litrov volumes en 809 konjskih krachten. To je dovolj, da potrebuje Monza le 2,9 seconden van 0 tot 100 km/u. Van 0 tot 200 km/u het hoeft alleen maar 7,9 seconden. De eindsnelheid is prek 300 km/h, a glede na to, da ‘manjka’ streha in vetrobransko steklo, se bodo vozniki ob teh visokih hitrostih počutili, kot da so v bolidu Formule 1.
Ferrari Monza SP1 in SP2 sta si pravzaprav zelo vergelijkbaar, največja razlika med njima pa je, da je prvi namenjen een, en anderen twee osebama. Oba avtomobila sta osnovana na Ferrari 812 Superfast. Pri Monzi SP1 je sovoznikov del prekrit s karoserijo, del za voznikom pa ima tako imenovano plavut. Pri Monzi SP2 bo imel sovoznik na voljo celo malo vetrne bescherming v obliki zelo majhnega vetrobranskega bril. Majhna kompaktna vrata se odpirajo navzgor, skozi njih pa se usedemo za volan najnovejšega Ferrarija. A tam ne bomo našli razkošja, kot smo ga pri tej znamki vajeni, temveč zgolj dringend nodig opremo. Avtomobila nista namenjena zgolj uporabi na dirkališču, a lahko kar dobro sklepamo, če rečemo, da bodo lastniki tam z njimi preživeli maximaal svojega časa. Cena v tem trenutku še Het is niet znana, a ker gre za avtomobil, namenjen zbiralcem En pomembnim strankam, ta ne bo ravno laag.
Galerija slik: Ferrari Monza SP1 in Ferrari Monza SP2
Meer informatie:
ferrari. com