Al meer dan 20 jaar investeert Google kennis in de ontwikkeling van technologie (datacenters en een krachtig netwerk) waarmee alle informatie binnen handbereik zou zijn. En nu creëerde hij met zijn hulp het gameplatform Stadia, waarmee je op elk apparaat direct toegang hebt tot games in de cloud. Stadia zal tegen het einde van het jaar beschikbaar zijn en het doel van Google is om games in 4K-resolutie en met verbluffend surround-geluid te maken.
Google je predstavil igričarsko platformo Stadia, ki bo zagotovo spremenila način, na katerega si doselej igral igrice. Tisto, kar predstavlja prihodnost igric, je shranjevanje teh v oblaku – to pomeni, da se vse procesiranje dogaja na strežnikih ponudnika in posledično ima lahko igralec pred sabo katerikoli (pametno) napravo ter uživa v enaki igralni izkušnji zahtevne igre, kot so je deležni igralci na zmogljivih računalnikih, igralnih konzolah ali najboljših pametnih telefonih.
Uporaba tovrstnih storitev bo gotovo preprostejša, če boš imel igričarski krmilnik Stadia, saj bo imel ta poleg običajnih še dva namenska gumba – enega za priklic Googlovega digitalnega pomočnika, ki bo igralcu pomagal, če ta ne bo vedel, kako naprej, in drugega za hipni začetek oddajanja videa igranja v živo na spletnem mestu Youtube.
Pri Googlu napovedujejo, da bodo imeli strežniki storitve prirejene grafične kartice podjetja AMD, njihov cilj pa je ustvariti igre v ločljivosti 4K pri 60 sličicah na sekundo v tehniki slike visokega dinamičnega razpona (HDR). “Tehnološki čudež”, ki so spremenil igričarsko prihodnost, bo zaenkrat na voljo še letos v ZDA in ponekod v Evropi. Storitev naj bi bila plačljiva, a o waarden, igricah, ki jih lahko igraš, in mestih, kjer boš lahko kupil Stadio, pri Googlu še niso nič povedali.
Meer informatie:
blog.google