Met de nieuwste upgrade zal Instagram indruk maken op iedereen die uren op dit populaire sociale netwerk doorbrengt en zich tegoed doet aan make-upproducten die ze graag zouden willen hebben. Nu zal het veel eenvoudiger zijn, omdat het de ``winkel nu''-functie introduceert, waarmee we een specifiek product rechtstreeks via de applicatie kunnen kopen. Instagram wordt zo een online winkel en een nieuw verkoopkanaal voor verschillende merken.
Instagram ne bo več zgolj virtualna izložba. Priljubljeno družbeno omrežje namreč postaja online winkel. Sprva bo prodajo svojih izdelkov omogočil zgolj 20 blagovnim znamkam, med katerimi najdemo imena, kot so Michael Kors, Tory Burch, Abercrombie & Fitch in Levi’s. Tem bo že v kratkem omogočil, da na svojih fotografijah označijo do največ pet izdelkov (na levi strani fotografije se bo nahajal gumb tap to view oz. klikni za ogled, ki bo razkril izdelke v prodaji), ki jih je mogoče kupiti prek spleta. S klikom na označeni izdelek bomo o njem izvedeli več (ceno in druge koristne informacije), klik na gumb shop now pa nas bo preusmeril v proizvajalčevo spletno trgovino.
LEES VERDER: Facebook Marketplace - Flea krijgt zware concurrentie
![Instagram postaja spletna trgovina.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/11/instagram-shoppable-660x346.png)
S funkcijo shop now želi Instagram uporabnikom omogočiti, da jim ni več treba preklapljati med aplikacijami, če želijo o izdelkih izvedeti kaj več. Sprva bo na voljo le peščici uporabnikov iOS v ZDA, pozneje pa naj bi Instagram razširil svojo dejavnost tudi pri ostalih.