Recept je pravzaprav povsem preprost. Vzamemo Audija R8 in ga oblečemo drzno oblikovana karbonska vlakna. Če seveda odmislimo vse inženirske ovire. Na tovarniških skicah je Italdesign Zerouno Roadster naravnost čudovit, v živo pa se nam bodo ob pogledu nanj začele cediti sline.
Vergis je niet: het gaat om de A-stijl Italdesign Zerouno Rodaster povsem enak kot je njegov brat, ki ima trdo streho. Od stebrička A dalje pa se podobnosti končajo, saj ima Roadster odstranljivo streho, ki jo bo po vsej verjetnosti treba ročno odstraniti in namestiti, saj za to nima predvidenega mehanizma. Za voznikom in sovoznikom imamo dve “grbini” in steklo med njima, ki deluje kot vetrna zaščita. Na zadku tudi tokrat prevladujejo reže za zrak, nad zadnjim difuzorjem pa najdemo majhno odprtino izpušnega sistema.
LEES VERDER: ITALDESIGN SUPERCAR – ROJEN ZA HITROST
Tako kot Zerouno Coupe tudi Zerouno Roadster uporablja platformo in motor Audija R8. Het heeft 5,2-litrski 10-valjni V motor, okoli katerega je povsem nova karoserija van koolstofvezel. Motor ima 610 konjskih moči En 560 Nm koppel. Od 0 do 100 km/h potrebuje Roadster le 3,2 seconden en bereikt eindsnelheid bij 330 km/u. Naredili so le 5 primerkov Zerouna Coupe in kljub zasoljeni ceni 1,6 milijona ameriških dolarjev so že vsi prodani. Zerouno Roadster bo še dražji s ceno 2,4 milijona ameriških dolarjev, a bodo tudi te brez težav prodali.
Galerija slik: Italdesign Zerouno Roadster
Meer informatie:
italdesign.it