Over-the-counter-verkoop is allang ontgrendeld, en daarom heeft de verpakking van vandaag een veel groter gewicht en rol in de verkoop van een product dan vroeger. Kracht is een belangrijke factor, omdat het niet alleen bescherming biedt aan het product, maar het ook een meerwaarde moet geven. De volgende innovatieve verpakkingen zijn daar meer dan in geslaagd.
Daj kaj nase, ne samo vase. Embalaža ni le zaščita izdelka, ampak ključen del upravljanja blagovne znamke, saj je ona tista, ki komunicira s kupcem in je tako velikokrat jeziček na tehtnici. Zato je ključno, da ga predstavi v karseda dobri luči. Bodisi s svojo obliko, materialom ali barvo. Nalogo embalaže si tako še zdaleč več ne gre predstavljati zgolj kot nekaj, kar varuje izdelek, da pride nepoškodovan do potrošnika, ampak kot izdelek sam po sebi. Saj kot obleka naredi človeka, v veliko primerih embalaža naredi izdelek.
LEES VERDER: Verpakking van de toekomst: Biologisch afbreekbare voedselverpakkingen van Tomorrow Machine
Tisti, ki še vedno dvomite v moč embalaže, pa premislite o tem. Časa za nakup imamo vedno manj, zato velikokrat kupujemo v naglici. Prepoznavna embalaža nam pri tem sila olajša nakup, saj v množici istih izdelkov, ki vsi tekmujejo za našo pozornost, hitreje pridemo do želenega. Obenem je embalaža kot ljudje na recepciji. Lahko imamo še tako nobel hotel, a če vas bo osebje ob prvem stiku razočaralo, se boste težko še kdaj vrnili. Za izdelke z inovativno embalažo, ki jih predstavljamo v nadaljevanju to ne velja, saj bodo na vas gotovo pustili dober vtis.