fbpx

E-mail: hoe schrijf je een goede e-mail [infographic]

Stuur me een e-mail en ik vertel je wie je bent. E-mail is onze spiegel, ons venster op de wereld. Het is de eerste indruk. Het is het equivalent van een slecht geformuleerde gekrabbelde brief en toont geen respect voor de gesprekspartner. De routinematigheid van het gebruik ervan heeft ons kwetsbaar gemaakt voor oppervlakkigheid en de regels versoepeld. In de vriendenkring speelt dit geen rol, en in het bedrijfsleven geldt nog e-etiquette, dus check waar je mank loopt en corrigeer de fouten.

Marsikdo bo zamahnil z roko, češ, saj znam pravilno uporabljati in pisati e-pošto, a vsake toliko časa je vredno obrisati prah iz platnic spletnih pravil in etiquette. Napake (ne zgolj slovnične) so v poslovnem svetu lahko usodne. Ob poplavi pošte, ki se usuva na nas vsak dan, si je težko povrniti izgubljeno vertrouwen. Tu domala ni druge priložnosti. Seveda govorimo le o poslovnem miljeju, pri korespondenci s prijatelji pravil pač ni oziroma so ta interna. Prijatelja lahko pozdravite v trenirki, poslovnega partnerja pač ne. Ja, e-pošta pove toliko in še več o vas. In velikokrat je prav ona vaš prvi kontakt s potencialno stranko in vsi poznamo težo eerste indruk. Ne da se ga izbrisati z gumbom za izbris.

E-pošta je vaša osebna izkaznica.
E-pošta je vaša osebna izkaznica.

Mogoče e-pošta nima moči osebnega stika, a ”magnituda” prihaja zelo blizu temu, saj so osebni kontakti danes dostikrat rezultat prav spletnega dogovora. Slab eerste indruk napravi domala nepopravljivo škodo, dober je temelj, na katerem se da zgraditi marsikaj.

LEES VERDER: Infographic: Hoe ziet een typische dag van een succesvolle zakenman eruit?

Naslednje bo verjetno vsakomur jasno kot beli dan, toda zdimo se kot teflon, nič se nas ne prime, zakaj vedno znova zaseda vrh lestvice napak. Naslov.

Adres

Naslovu (”subject”) se priponke ”ne sodi knjige po platnicah” žal ne da pripeti. Zato naj bo kost za glodanje, aperitief. Morda ne bo delal čudežev, lahko pa vam za vedno zaloputne vrata. Naslovnika naj seznani z vsebino, naj zapoje kot Sirene. Ker naslov je sidro. Brez sidra tvegate, da vas v živahnem zalivu nabiralnika odnese proč na odprto še preden pridete do obale. In ko se vam enkrat uspe zasidrati, bodite kratki in jedrnati. Zakaj? Ker se večina sporočil danes prebira na telefonih.

Lengte

150 besed, pet stavkov, potem pa zaključite. Ne okolišajte po nepotrebnem in ne razsipavajte z okrasnimi pridevniki. Poslovneži ponavadi nimajo časa za dolga sporočila, zato vključite res samo bistvo. Pomislite na vprašanje, katere tri stvari bi vzeli na samotni otok. To vam bo pomagalo, da podate samo najnujnejše.

Mobilni telefoni niso format za branje romanov.
Mobilni telefoni niso format za branje romanov.

Izbira besed

Lepa beseda lepo mesto najde. Ne bodite vsiljivi, ne planite na naslovnika, kot da greste na juriš in ročno izbirajte besede. Skušajte profilirati naslovnika in temu primerno izbrati jezik, ki mu bo najbližje.

Ločujte oz. členite

E-pošta naj bo pregledna, zato členite, ločujte besedilo vsebinsko kot ločujete odpadke. Še posebej, če je vsebine malo več kot za nekaj povedi. En stolpec že na prvi pogled deluje saai in odbije naslovnika. Dodajte privlačne podnaslove, kakšno sliko in negujte interes naslovnika, saj je ta zelo krhek.

Ja, kovanje e-pošte je polno čeri, a upoštevanje že omenjenih trucs in tistih, ki jih najdete v spodnji infographics, vam bo omogočilo, da se jim izognete.

Kako ustvariti popolno e-pismo.
Kako ustvariti popolno e-pismo.

Meer informatie

Meer informatie:
www.whoishostingthis.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.