Sociale netwerken zijn lange tijd niet langer alleen maar entertainment, maar ook een hulpmiddel. Hoewel ze websites niet zullen uitroeien, kunnen bedrijven er klanten op behouden, werven en werven omdat ze in realtime met hen kunnen communiceren. Het effect van viraliteit werd hun natte droom. Maar in de wereld van vandaag is kwaliteit niet genoeg. Minstens zo belangrijk is de tijdsdimensie, die alleen al je echt zichtbaar maakt. Maar wanneer zijn die gouden uren?
Insights (statistika ogleda Facebook strani) in podobna orodja na družabnih omrežjih lastnikom profilov omogočajo, da jim ni več treba toliko ugibati, kdaj je najbolj ”rodoviten” čas za objavo oz. kdaj je na družbenem omrežju koncentracija uporabnikov največja. Le z izbiro pravega trenutka boste poželi pričakovan odziv oz. zabeležili želeno število interakcij.
LEES VERDER: Leesrituelen die je productiever maken
Gotovo ste na kakšno izmed onderzoek že naleteli, a v kibernetičnem prostoru se stvari menjajo hitreje kot “vlada v Italiji”, zato je čas, da preverite kako se je časovna krajina od takrat spremenila.
Čeprav so časi okvirni in variirajo glede na profil publike, pa so iz statističnih podatkov in testov richtlijnen za produktivno objavljanje na Facebooku, Twitterju, Google Plusu, LinkedInu, Pinterestu in Tumblrju že začrtane. Zavedati se je treba, da je življenjska doba objav tu zelo kratka (gre za muhe e-nodnevnice), zato je čas ključnega pomena, sploh, ker so algoritmen zanje postali domala ”muhalniki” in se vsebine z nami igrajo skrivalnice. In najlažje in brezplačno se boste zoper nevidnosti borili prav z obvladanjem časovne dimenzije, ki je postala funderingssteen oglaševanja na družbenih omrežjih.
Aangepast en aangepast van:
fastcompany.com