De nieuwste premium SUV van Groot-Brittannië, de Ranger Rover Evoque, is eindelijk hier. Op het eerste gezicht lijkt hij een verkleinde versie van de Range Rover Velar, maar hij heeft veel meer te bieden dan zijn grotere broer.
Laat je agressief afbeelding najnovejšega SUV-ja Range Rover Evoque ne zavede, saj je skoraj popolnoma hetzelfde velik kot njegov predhodnik. Zahvaljujoč novi platformi ima novi Evoque meer ruimte za potnike, njegov prtljažni prostor pa se je toegenomen voor 6 %. Ta zdaj meri 610 litrov, in če podremo sedeže, se poveča na 1430 litrov.
Tudi v notranjosti smo dobili podoben vtis, ki ga je v nas pustil že Range Rover Velar. Na to nas je spomnila postavitev osrednje konzole, ki pa jo je v tem primeru treba doplačati kot dodatno opremo. Poleg si lahko omislite še električno nastavljive sedeže v kar 16 richtingen En ionisator zraka v potniški kabini. Za notranjost bomo imeli na izbiro več različnih materialen, da si bomo lahko ustvarili pomirjujoče En ontspannen okolje v avtomobilu. Notranjost je še bolj zvočno izolirana, zmanjšale so se vibracije, pri gradnji avtomobila pa so uporabili okoli 33 kilogramov naravnih in recikliranih materialov za zmanjšanje vpliva na okolje.
Prvič v zgodovini je Land Rover predstavil goederen hybride motor, Ranger Rover Evoque pa bo de eerste izmed Range Roverjev, ki bo delno geëlektrificeerd. Pogon sestavljata 4-cilinder motor en 48 volt električni sistem s skupno 296 pk (221 kW). Sistem bo imel baterijo, v kateri se bo shranjevala energija, ki se običajno izgubi med zaviranjem in zmanjševanjem hitrosti. Pri hitrosti pod 17 km/u se bo motor na notranje zgorevanje ugasnil. Ponovno se bo prižgal pri pospeševanju in izpraznjeni bateriji. Motor bo povezan prek 9 versnellingen samodejnega ZF-menjalnika, Evoque pa bo s tem motorjem stiller en meer ekonomičen. Ob začetku prodaje bo na voljo tudi že poznani 4-cilinder turbine benzinemotor met 246 konjskimi močmi (183 kW).
Range Rover Evoque bo serieel na voljo s vierwielig drijfveer En prilagodljivim sistemom podvozja glede na izbiro voznih načinov in različno vozno podlago. V maski vozila in stranskih ogledali bodo na voljo camera's, s pomočjo katere bomo lahko spremljali tla pred met de auto in se pri terenski vožnji lažje izognili morebitnim oviram. Prevleče so z vodoodpornim premazom, ki bo odbijal vodo, blato in drugo umazanijo. Mi že komaj čakamo, da ga bomo lahko preizkusili še v živo in se prepričali o njegovem pedigreju.
Galerija slik: Land Rover Range Rover Evoque
Meer informatie:
landrover.si