fbpx

Archer Ana Umer: Je moet volhouden en je dromen volgen

Met het Olympisch Festival, dat eind september plaatsvond op het Congresplein, werd de hoofdstad overspoeld met de Olympische geest. Het Coca-Cola-team nam ook deel aan het evenement onder auspiciën van hun eigen initiatief #vednopodpiraj en besprak hun houding ten opzichte van sport met jonge atleten. Onder hen was de tweevoudig Europees kampioen Pools boogschieten, Ana Umer, die ervan overtuigd is dat ondersteuning het belangrijkste onderdeel van de sport is.

Olimpijski festival, ki je osvetlil pozitiven vpliv športnega udejstvovanja na življenje, je organiziral Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez v okviru evropskega tedna športa z geslom »Bodite aktivni«. Na dogodku so se predstavile številne športne discipline. Med temi je bilo tudi lokostrelstvo, v katerem je užitek in uspeh našla 27-letna Koprčanka Ana Umer: »Če športnik uživa podporo, ima odprta vrata v vrhunski šport. Moji največji podporniki so domači, trener in ekipa, pa tudi prijatelji, ki so zelo razumevajoči do mojih obveznosti. Vsi so mi v veliko oporo in mi kot športnici vlivajo moč za napredek,« pojasnjuje Ana in predvsem mladim v spodbudo dodaja: »Treba je vztrajati in slediti svojim sanjam.« In kaj je Anin sen? Olimpijske igre Tokio 2020.

Pomena vztrajnosti, podpore športnikov ter spodbujanja aktivnega življenjskega sloga se zavedajo tudi v družbi The Coca-Cola Company. Ta ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni. S sklenitvijo štiriletnega sponzorstva z nacionalno olimpijsko organizacijo Coca-Cola v Sloveniji od leta 2017 širi olimpijski duh na slovenskih tleh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij. S pobudo #vednopodpiraj spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Meer informatie

Meer informatie op:
coca-cola.si

Vsebino omogoča Coca-Cola.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.