fbpx

Maserati Mostro – pošast iz Zagata

Zagato Maserati Mostro

Milanska oblikovalska hiša Zagato je predstavila svojo zadnjo unikatno plehnato kreacijo, Zagato Maserati Mostro, ki ima razlog, zakaj ji pravijo pošast. Ta individualna in količinsko omejena predelava Maseratija je namreč posvečena stoletnici te ''trizobe'' aristokratske znamka avtomobilov in originalni pošasti, modelu Maserati 450S Coupe Franka Costina iz leta 1957, ki se ga je prijel vzdevek Mostro.

Najprej si poglejmo, kaj je navdahnilo Maseratija Mostro, ki so ga oblikovali pri slavni milanski oblikovalski hiši Verward. Za to je treba nazaj v leto 1957. Na željo Stirling Mossa je tedaj italijanski proizvajalec športni avtomobilov Maserati najel Franka Costina, da oblikuje kupejevsko karoserijsko lupino za model 450 S, da bi lahko dirkal na 24 ur Le Mansa. Žal se zaradi mehanskih težav avto ni najbolje odrezal in dirke ni končal. Kakorkoli, lahko se spomnimo drugega razloga, zakaj si je nov avto zaslužil vzdevek pošast.

Zagato Maserati Mostro se oglaša kot razjarjena zver.
Zagato Maserati Mostro se oglaša kot razjarjena zver.

Kot prvo, zveni kot pošast. Ima namreč sredinsko postavljen V8 motor, ki zmore več kot 400 pk in pod dirigentsko palico (beri šeststopenjskim polavtomatskim menjalnikom) prireja koncert na kolesih, kot bi ga izvajale divje živali. Kot drugo, pa je že sam po sebi ”žival”, saj je bil narejen kot dirkalni avto, a nato adaptiran za navadno cesto. Zato lahko pričakujete veliko koolstofvezel. In res. Karoserija je v celoti narejena iz karbona, en kup pa ga je tudi v šasiji. Predstavili so ga na dogodku Concorso d'Eleganza Villa d'Este ob jezeru Como v Italiji.

LEES VERDER: Prvi Maserati 200 SI letnik 1956 na dražbi


Zagato Maserati Mostro ohranja originalne proporce in stil, njegov dizajn pa je prej ikoničen kot pa nostalgičen, trdijo pri Zagatu. O čem govorijo, lahko preverite v video posnetku in foto galeriji. Avto sicer ne bo na voljo v redni prodaji, zato tudi cena ni znana, vsako naročilo pa pride pred izdelavo.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.