Op de 25e verjaardag van de best verkochte roadster aller tijden vierde Mazda dit jubileumevenement op de best mogelijke manier: met de première van het geheel nieuwe Mazda MX-5 model. In de vroege uurtjes van vandaag vond dit tegelijkertijd plaats in drie totaal verschillende delen van de wereld, en tegelijkertijd publiceerde dit merk ook de eerste reeks officiële foto's van de nieuwkomer.
Pogon je segmentu primerno še vedno speljan na zadnji kolesni par, platform maar zij zijn ontwikkeld skupaj s Fiatom, ki naj bi prihodnje leto kupcem ponudil svojo različico radsterja pod blagovno znamko Alfa romeo. Mazdini oblikovalski so pri snovanju serijske različice ostali zvesti KODO oblikovalskemu jeziku, kar pomeni, da lahko številne podobnosti iščemo tako pri aktualni trojki kot napovedani dvojki, razvoj pa je prinesel tudi za več kot 100 kilogramov nižjo težo, kar je prav tako domena skyactiv tehnologij, ki jih ta model premore prvič.
LEES VERDER: Met de Mazda2 gaat er een nieuwe en technologisch geavanceerde wind waaien in het A-segment
Osnovna različica tako tehta vsega 1.050 kg, kar gre z roko v roki z roadsterskim poslanstvom, kjer je lahka gradnja eden ključni elementov. Eden takšnih je tudi proti zadnji osi pomaknjena potniška kabina in dolg pokrov motorja, kar nova Mazda MX-5 prav tako premore, odlikuje pa jo tudi idealna razporeditev teže verhouding 50:50.
Inženirji so “ji” poleg tega uspeli tudi znižati podvozje En izboljšati upravljanje, vsi zgoraj omenjeni prijemi pa so botrovali tudi k znižanju povprečne porabe, za pogon pa bosta skrbela od prej znani 2,0-litrski bencinar z 160 KM en gerenoveerd 1,6-litrski motor z 130 KM. Za prenos moči proti zadnjim kolesom pa bosta skrbela šestopenjska ročni menjalnik in prestavna avtomatika.
Kar se dimenzij tiče, je nova MX-5 z 3,915 mm, celo nekoliko krajša od aktualne “miate”, meter pa v širino in višino pokaže 1.730- oziroma 1.235 mm, medosna razdalja pa znaša 2.315 mm. Serijsko bo postavljen na pnevmatike dimenzij 195/50 R 16 zmogljivejša različica bo imela še za palec večja platišča. Pri MX-5 so sodeč potem pazili tudi na stroške lastništva in uporabe, ki naj bi bili čim nižji, prav tako pa bodo konkurenčne tudi cene, ki naj se ne bi pretirano oddaljevale od teh pri aktualni različici. Na ceste naj bi zapeljala prihodnje leto, uradno premiero pa bo doživela prihodnji mesec v Parizu, ko bo znanega tudi kaj več o uradnih cenah.
Meer informatie: mazda. com