fbpx

McLaren 570GT: een supercar die verrast door zijn comfort en ruimte

Superšportnik McLaren 570GT

Za vse tiste, ki imajo stare kosti, je McLaren izdelal model McLaren 570GT, superšportnika, ki preseneti z udobjem in prostornostjo. Dvosedežnik s sredinsko nameščenim motorjem je namenjen vsakdanji uporabnosti, zato nas zadaj čaka presenečenje, kjer se skriva prtljažnik, v katerem zazija precej velika luknja, ki je pri tovrstnih avtomobilih nismo vajeni. McLaren 570GT je superšportnik, ki se želi družiti z običajnimi avtomobili.

McLaren 570GT je superšportnik, ki preseneti z udobjem in prostornostjo. Pozitivno presenečenje nas čaka zadaj, kjer najdemo kar nekaj prtljažnega prostora. Ima sredinsko nameščen motor in želi Porscheju 911 vzeti naziv najbolj udobnega in vsestransko uporabnega športnika. Zato ne preseneča, da so mu namenili kar precej odlagalnih površin in odmerili kofferbak, s katerimi se sicer ponašajo manjši mestni avtomobili (220 litrov). Še 150 litrov doda prtljažnik v nosu. Kljub temu ostaja 570GT zmogljiv stroj.

LEES VERDER: McLaren 650S GT3: dirkalnik, ki je že na debiju pokazal zobe

McLaren 570GT ima nekoliko manj moči kot predhodnik, a je precej bolj udoben in prostoren.
McLaren 570GT ima nekoliko manj moči kot predhodnik, a je precej bolj udoben in prostoren.

McLaren bo svojega najbolj udobnega in najbolj prostornega superšportnika dostavil na avtosalon v Ženevo. GT pa ni oznaka za Gran Turismo, kot ste morda slutili, pač pa za Grand Tourer. Ponaša se s stekleno panoramsko streho, ki daje dodaten občutek prostornosti. Oblečen je v usnje, vključno z zadnjim prostorom za prtljago. McLaren je ob tej priložnosti izdelal tudi potovalni set, ki ga bo ponudil kupcem modela 570GT. Zadnje steklo (ta se ponašajo s posebno zvočno izolacijo in solarnim vmesnikom) se odpira vstran in kot nekakšna steklena loputa omogoča dostop do prtljažnega prostora s strani. Na drugem koncu se pod pokrovom 1350-kilogramskega športnika skriva 3,8-litrski twin-turbo V8-motor s 570 konjskimi močmi oziroma 419 kilovati ter 600 Nm koppel.


Pospešek do stotice je 3,4 seconden (0,2 sekunde več kot pri modelu 560S), do dvestotice pa potegne v manj kot desetih. Števec reče stop šele pri 328 km/u, v skladu s filozofijo vsestranske uporabnosti pa je tudi nekoliko manj požrešen kot tovrstni avtomobili in golta zgolj 10,7 litra goriva na 100 kilometrov. Britanska znamka športnih avtomobilov se bo od njega ločila za nekaj manj kot 200 tisoč evrov. Za povečano udobje so vzmetenje spredaj omehčali za 15, zadaj pa za 10 odstotkov. Malce več limuzinskega duha so mu vdihnili tudi s tem, da izpušni sistem ne ”bruha ognja”, ampak je pohlevnejši, torej tišji in prijaznejši. Pelje se na Pirellijevih pnevmatikah P Zero, ki ”popivnajo” večino hrupa. Če se kaj preveč decibelov prebije v potovalno kabino, pa jih lahko preglasite z 12-zvočnim sistemom Bower & Wilkins (1280W stereo sistem).

Meer informatie

Meer informatie:
auto's.mclaren.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.