Vandaag vonden de eerste officiële foto's van de stationwagenversie van de C-klasse hun weg naar het internet, zoals de officiële naam al aangeeft, tien centimeter langer dan zijn voorganger, en ondanks zijn groei staat hij nu op de weegschaal. toont 65 kg minder. Vergeleken met zijn voorganger is hij ook genereuzer qua ruimte voor passagiers op de tweede zitrij, waar er nu 45 mm meer knieruimte is.
Kot je razvidno iz uradnih fotografij je karavanska različica v slogu športnih karavanov, dobila zelo dinamično zaključen zadek. V njega gre po novem za pet litrov prtljage več (490 litrov) kot pri modelu, ki ga zamenjuje, v osnovni postavitvi in deset pri podrtih sedežih, kjer prostor naraste na 1.510 liter.
Obenem pa je v drugi sedežni vrsti več prostora za kolena, bolj zračno pa je tudi v predelu ramen in glave.
Kot je bilo za pričakovati je motorno paleto v celoti podedoval od limuzinske različice, kar pomeni da bodo na začetku tržne poti na voljo le določeni modeli, kasneje pa bodo v ponudbo prišle še številne druge motorne različice, tako da bo izbira res pestra. Osnovo bo na začetku tako predstavlja različica C T 200, ki jo bo poganjala 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, ki razvije 132 kW ali 180 KM, na dizelski strani pa bo 2,1-litrski dizel v različici C T 220 bluetec, ki bo zmogel 125 kW ali 170 KM, višje pa bo pozicionirana še različica C250 bluetec, ki bo razvijala 148 kW ali 201 KM.
Enako zgodbo, kot pri motorjih, bo C pisal tudi pri opremskih paketih in seznamu doplačilne opreme, ki bo segmentu primerno bogata in tudi cenovno pozicionirana. Več informacij o modelu pa bo znanih v prihodnjih dneh.