Režiser Diego de Brea se znova vrača k filmskemu velikanu Luchinu Viscontiju, tokrat k njegovemu zadnjemu filmu Nedolžni, posnetem po istoimenskem romanu italijanskega predstavnika dekadence Gabriela d'Annunzia. Roman, film, zdaj pa tudi odrska postavitev prikazujejo svet razkošnih vil in premišljenega dekorja ter ...
Režiser Diego de Brea se znova vrača k filmskemu velikanu Luchinu Viscontiju, tokrat k njegovemu zadnjemu filmu Nedolžni, posnetem po istoimenskem romanu italijanskega predstavnika dekadence Gabriela d’Annunzia. Roman, film, zdaj pa tudi odrska postavitev prikazujejo svet razkošnih vil in premišljenega dekorja ter senzualno vzdušje, v katerem je uživala rimska aristokracija. Zgodba se zaplete, ko premožni in privlačni, a arogantni Tullio izve, da v zakonski zvezi s prikupno Guiliano ni edini, ki se zapleta v ljubezenska razmerja. Razkritje, da ga je žena prevarala, v njem proti pričakovanju vzbudi ljubezen do dotlej čustveno oddaljene soproge. Ta na novo odkrita ljubezen ga prepriča, da ji odpusti ljubimkanje zunaj zakona, a ga kot strela z jasnega zadene novica, da je Giuliana, s katero nimata potomcev, z ljubimcem zanosila. Ker se je režiser tokratne premiere Mladinskega že srečal z Viscontijem, gre za nadaljevanje kreativnega dialoga med ustvarjalcema.