Čeprav gre globalno gledano blagovnim znamkam in komercializaciji čestitati za kreativne medijske prijeme, pa designer Justin Plunkett opozarja na možne negativne posledice le-teh na našo krajino. In serija fotografij pod imenom Con/struct je zelo plastičen dokaz, kako zelo prav ima.
Kot designer je imel ta Južnoafričan možnost sedeti v prvi vrsti oglaševanja in svoje bogato znanje o temi z vso kredibilnostjo reinterpretirati skozi digitalno obdelane fotografije arhitekturnih objektov. Prek teh ‘konstruktov’ tako raziskuje vpliv blagovnih znamk in same komercializacije na življenjski stil ter arhitekturo, posebej na lokalne dominante, kot so cerkve, nebotičniki in nakupovalni centri.
LEES VERDER: Getalenteerde fotograaf Oleg Oprisco zweert bij analoog en wijst kunstmatig af
Njegov namen je podvomiti v status quo in izzvati debato o marketinški naravnanosti, ki da istočasno kreira lepoto in navdih ter pokvarjenost in izprijenost. Za ponazoritev svojih razmišljanj je zato spojil osebne fotografije in tehniko digitalne obdelave in nastale so izmišljene ponazoritve in surrealistične kompozicije. Con/struct se lahko zato bere tudi kot: »Ni vse zlato, kar se sveti oz. kar pride z logotipom.«