Al 43 jaar lang, zolang het bedrijf Nike ons innovatieve sportschoenen levert, heeft de in Londen gevestigde animatiestudio Golden Wolf dit in een twee minuten durende video geperst met de titel "Nike Genealogy of Innovation". We reizen in het tempo van stripheld Flash, wat enigszins logisch is, aangezien het nieuwste gepresenteerde model sterk lijkt op zijn kenmerkende kleuren. 200 modellen, zeven ‘generaties’. Kijk maar!
Nike ni samo znamka, Nike je način življenja. In video je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.
LEES VERDER: Nike: comfort en metallic trend gecombineerd in prestigieuze pantoffels
Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani lang boeken z istim naslovom.
Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!
Meer informatie: www.nike.com