Het segment van de middelgrote MPV’s is hot, zoals het al lang niet meer is geweest. Zeker omdat BMW, dat nog nooit eerder aanwezig was, onlangs het segment betreedt en klanten in de zomer ook een zevenzitsversie van de 2-serie active tourer zal aanbieden. De Gran Tourer, waar de naam naar verwijst, is ruim 20 cm langer dan zijn kleinere broer, wat voor het grootste deel te danken is aan de ruimtelijkheid van de tweede en, voor het eerst, de derde zitrij. Hij kreeg ook een kofferbak met een volume van 605 tot 1.905 liter.
Oblikovno sta si modela razumljivo precej podobna, s to razliko da se je gran tourer verwacht nekoliko potegnil v dolžino in višino. Meter pri gran tourerju tako pokaže 4.556 metra v dolžino in 1.8- ter 1.61 metra v širino in višino, s čimer je 214 mm daljši in 53 mm višji od modela iz katerega izhaja. Poleg tega pa je medosna razdalja v prid akomodaciji še dveh dodatnih sedežev v zadku pridobila 110 mm v dolžino.
Tako kot na zunaj je tudi v notranjosti gran tourer kot nekakšen enojajčni dvojček serije2 active tourer, saj sta voznikov delovni prostor in armaturna plošča dobesedno enaki. Edino merljivo ali bolje rečeno razliko tako pomeni prostor za glave, kjer je v gran tourerju navzgor nekoliko bolj zračno, kar bodo znali ceniti predvsem višjerasli. Do večjih razlik pa pride ob prehodu v drugo vrsto, kjer je serija2 GT dobila še 130 mm vzdolžno pomično sedežno bank ali bolje rečeno sedeže, s čimer lahko uporabniki na podlagi preferenc odmerjajo prostor potnikom ali prtljagi.
LEES VERDER: City Test – BMW 218i active tourer sport
VIDEO: BMW serija 2 gran tourer
Družinski uporabi v prid, pa ima tako kot sestrski active tourer veliko uporabnih predalov in odlagališč, obenem pa tudi možnost mizic na naslonjalih prvih sedežev ter tudi pomičnih zaves – zastorov v drugi in tretji sedežni vrsti.
Od prej omenjene serije2 active tourer si večji brat poleg platforme in pogona na prednji kolesni par sposoja tudi paleto motorjev, menjalnikov in tudi opcijo štirikolesnega pogona xDrive, ki bo tu na voljo od vsega začetka tržne poti.Opremski paketi so tako: advantage, sport line, luxury line in M sport, podobno dolg (če ne še daljši) pa je tudi seznam doplačil, kjer najdemo tudi večino danes znane napredne tehnike in udobnostnih dodatkov. V Evropi bo serija2 GT nas voljo z enim od šestih turbodizelskih in turbobencinskih motorjev, začevši z 1,5-litrskima trivaljnikoma na obeh polih. Kot rečeno v uvodu bo serija2 GT premiero doživela prihodnji mesec na salonu v Ženevi, nekje v juniju pa naj bi zapeljal tudi v (naše) salone.
Meer informatie:
www.bmw.si/grantourer