fbpx

De nieuwe Porsche 911 GT3 (2017) – weg of circuit, dat is de vraag

Novi Porsche 911 GT3

Raceauto-achtige prestaties, lichtgewicht constructie en authentiek rijgevoel zijn het recept voor de nieuwe Porsche 911 GT3, de meest radicale versie van de 911, en de band tussen dagelijks autorijden en circuitracen is sterker dan ooit.

Novi Porsche 911 GT3 (2017) je najbrutalnejši 911 do zdaj. Ključni element nadgrajenega je novi 4-litrski bokser motor. Visokoturažni ”atmosferčan” z močjo 500 pk (368 kW ) je v skoraj nespremenjeni obliki vzet iz dirkalnika 911 GT3 Cup. Predelano podvozje s krmiljenjem zadnje preme in lahka konstrukcija sta bila razvita na isti testni stezi in izdelana na enaki proizvodni liniji kot dirkalniki, s čimer je Porschejeva tehnologija, ki se uporablja v avtomotošportu, prešla v športni avto s cestno homologacijo.

Novi Porsche 911 GT3 cesto ljubi tako kot dirkališče.
Novi Porsche 911 GT3 cesto ljubi tako kot dirkališče.

Krasi ga odlično razmerje med maso in močjo, to je 3,88 kg/kW (2,86 kg/KM). 1430 kilogramov težki dvosedežnik se lahko ob pomoči serijskega sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) od 0 do 100 km/h izstreli v 3,4 sekunde, števec pa se mu ustavil šele pri 318 km/u. Če želite bolj prvinske dirkaške občutke, lahko izberete možnost športnega šeststopenjskega ročnega menjalnika. V tem primeru od mirovanja do 100 km/h porabi 3,9 sekunde, najvišjo hitrost pa doseže pri 320 km/u.

LEES VERDER: Porsche Panamera Sport Turismo – praktischer dan een gezinsauto

Lega podvozja je v primerjavi z modelom 911 Carrera S za 25 milimetrov nižja. Odlikujejo ga tudi izvrstne krmilne lastnosti, predvsem na račun aktivnega krmiljenja zadnje preme, ki glede na hitrost vožnje zadnjo premo usmerja nasprotno ali istosmerno kot sprednji kolesi. To prispeva k večji živahnosti in stabilnosti vožnje. Dizajn avtomobila je podrejen aerodinamiki, kar poudarja tako usmernik zraka iz ogljikovih vlaken na zadku kot lahki sprednji del vozila in usmernik zraka, ki sta optimizirana za čim boljše strujanje zraka. Voznik Porscheja 911 GT3 kroti s športnim GT-volanom s premerom 360 milimetrov. In ker je 911 GT3 tradicionalno dvosedežnik, sta sedežni vdolbini v zadnjem delu prekriti. Serijska oprema poleg sistema Porsche Communication Management (PCM) vključuje tudi modul Connect Plus in aplikacijo Porsche Track Precision. Ta aplikacija vozniku omogoča prikaz, snemanje in analiziranje podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Avto že lahko naročite, v prodaji pa bodo sredi in juni 2017. Zanj morate odšteti najmanj 152.416 evrov.

Galerija – Novi Porsche 911 GT3 (2017):

Meer informatie

Meer informatie:
porsche.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.