Nadat de Renault Koleos afgeschreven leek, gaf Renault hem nog een kans. Op de Beijing Auto Show presenteerde hij de tweede generatie van een sport-SUV waarmee de Fransen hun SUV-verhaal begonnen te schrijven, dat tot de meest "gelezen" in Europa zou behoren, misschien omdat de Renault Koleos een mengeling was van een Koreaanse auto met Japanse technologie en Frans embleem. Heeft Renault in een andere een recept voor een bestseller gevonden?
Renault Koleos teče drugi krog. Renault (ki zadnje čase nove modele servira kot po tekočem traku) je namreč razkril tweede generatie SUV-a, ki se Evropi zavoljo nerodne oblike in slabe vozne dinamike ni prijel in je že skoraj zdrsnil s spomina voznikov. Tokrat naj bi bilo vse drugače.
Renault je s tem namenom Koleosa povsem predrugačil in sporno obliko zamenjal za sodobno, za tehnično in strukturno brezhibnost pa se je zatekel k Talismanu in Nissanovemu X-trailu. Kljub špekulacijam, da se bo imenoval Maxthon, se Renault tudi imenu ni odpovedal. A zdaj se mora Koleos izkazati, saj so njegovi načrti z njim precej bolj smeli kot s predhodnikom.
LEES VERDER: De nieuwe Renault Scenic: de publiekslieveling loopt de vierde ronde
Novi Renault Koleos bo imel na voljo štiri motorje met kracht od 130 do 175 KM (od 96 d0 127 kW), ki jih bo na kolesa prenašal 6-stopenjski ali Nissanov brezstopenjski menjalnik. In ko smo ravno pri Nissanu. Kot se kompaktni Renaultov SUV Kadjar naslanja na Nissanovega Qashqaija, se novi Koleos na X-traila. Od tal je dvignjen za 21,3 centimetra in ima karseda optimalno vstopno/izstopne kote, zato mu tudi neugoden teren ne bi smel povzročati težav.
Het zal beschikbaar zijn v 2WD in 4WD različici, ki bo imela tudi sistem za plezanje in možnost blokade sredinskega diferenciala. Vse izpeljanke pa bodo imele na voljo kopico asistenčnih sistemom od samodejnega zaviranja, aktivnega asistenta parkiranja, prepoznavanje znakov, asistenta za prometni pas, … Notranjost 467-centimetrskega Koleosa je rekordno prostorna, kolena zadnjim potnikov se bodo namreč lahko razkomotila na kar 29 centimetrih, medtem ko bodo zadnjico greli ogrevani sedeži, sprednji pa imajo celo ventilacijo. Kol(e)osalen je tudi prtljažnik, ki meri kar 624 litrov, ob podrtih sedežih pa se poveča na 1690 litrov, 35 pa jih dodajo še odlagalne površine. Na evropske ceste naj bi novi Renault Koleos zapeljal v prvi tretjini in 2017.
Meer informatie:
renault.si