Het verhaal van de Volkswagen Polo begon in 1975. De Polo veroverde de wereld in vijf generaties, waarvan ruim 16 miljoen exemplaren werden verkocht. Het jaar 2001 was een keerpunt, toen de Polo zijn karakteristieke ronde koplampen kreeg en daarmee de best verkochte Polo aller tijden was. Het jaar 2017 bracht ons de inmiddels zesde generatie van de Polo, die opnieuw de massa wilde verleiden. Hier is de nieuwe Volkswagen Polo (2017), die al op de Sloveense wegen rijdt.
Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj groter, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to voor kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, omdat ponuja kopico asistenčnih sistemov.
Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami En široko paleto litih platišč odločil nagovoriti mlajšo publiko, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.
Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 naar 115 pk. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 liter en dat hebben ze 80 respectievelijk 95 konjskih moči. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na zemeljski plin. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200 pk.
Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo različico GTI, moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji Klopt En R-Line Editie, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.
LEES VERDER: NOVI VOLKSWAGEN POLO (2017): TAKO VELIK KOT ČETRTA GENERACIJA GOLFA
Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti En comfort med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.
Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)
Meer informatie:
volkswagen.de