De tweede bijeenkomst uit de cyclus Van idee tot prijs op het onderwerp visueel communicatieontwerp staat in het teken van identiteit. De presentatie, perceptie en identificatie van een product/dienst heeft de mensheid begeleid sinds het allereerste begin van de arbeidsdeling en de uitwisseling van goederen. Met de ontwikkeling van sociaal-economische relaties en technologische vooruitgang is de...
Drugo srečanje iz cikla Od zamisli do nagrade na temo oblikovanja vizualnih komunikacij bo posvečeno identiteti. Predstavitev, zaznava in poistovetenje izdelka/storitve spremlja človeštvo od samega začetka delitve dela in menjave dobrin. Z razvojem družbeno-ekonomskih odnosov in tehnološkim napredkom je zahteva po enoviti, celoviti podobi postala nuja. Predstavitev in prepoznavnost sta enako pomembni tako za multinacionalke, velike gospodarske sisteme kot za mala podjetja, obrtniške in mojstrske obrate, samozaposlene. Turbulentno poslovno okolje, vpetost v mednarodne gospodarske tokove, priložnosti digitalnega sveta vplivajo na vlogo, namen in pomen podobe. Kako ustvariti in ohraniti jasno podobo, ki bo ob vseh spremembah ohranjala prvobitno poslanstvo in izražala vizije nadaljnjega razvoja? Kakšna je pri tem vloga avtorja oblikovalca? Se delo z oblikovanjem znaka, definiranjem osnovnih pojavnosti, vzpostavitvijo sistema konča ali šele začne?
Moderator srečanja bo Peter Skalar, sodelovali pa bodo Robert Ilovar En Jernej Stritar/IlovarStritar, Žiga Aljaž/ZEK, Boris Balant/Atelje Balant, Primož Pislak/Luks Studio En Jagoda Jejčič.