fbpx

Bumperbody's voor de IndyCar-serie, de Amerikaanse versie van de Formule 1

Hondin IndyCar

IndyCar is in ons land iets minder bekende autosport, omdat we van over de Atlantische Oceaan vooral horen over de NASCAR-serie. Maar de Amerikaanse versie van de Formule 1, die een turbulente geschiedenis achter de rug heeft, komt langzaam weer op het pad van zijn oude glorie. Ondanks dat ze veel minder geld uitgeven aan raceauto's die ook aanzienlijk beperkter zijn dan hun F1-broeders, hebben Honda en Chevy 's werelds meest veerkrachtige carrosserieën geleverd. Niet alleen vechten IndyCar-racers nauwere en spannendere gevechten, ze zien er nu ook beter uit dan die van de koningin van de autosport.

Letošnja sezona serije IndyCar bo izgledala precej drugače kot zadnjih nekaj. Namreč vse od leta 2012 je večina ekip uporabljala isti dirkalnik, isto karoserijo, z namenom, da bi karseda držala stroške pod nadzorom. Nove od starih se je tako ločilo le po motorjih in drugačnih barvnih kombinacijah. Enosedežnike je namreč zadnja leta izdelovala le Dallara, ki jih ponuja za okoli 332 tisoč evrov. A pred letošnjo sezono sta se opogumila tudi dva dobavitelja motorjev, Chevrolet in Honda, in ekipam ponudila unikatno in odpiljeno aerodinamično karoserijo, ki bo dovoljevala spreminjanje nastavitev in s tem sposobnosti dirkalnika.

Hondin IndyCar bo na progi vsekakor štrlel od konkurence. Če tudi rezultatsko, pa bo treba počakati na prve dirke.
Hondin IndyCar bo na progi vsekakor štrlel od konkurence. Če tudi rezultatsko, pa bo treba počakati na prve dirke.

Na voljo bosta za nekaj čez 70 duizend euro in ju bo moč prilagajati glede na tip dirke, saj se te v seriji IndyCar med seboj precej razlikujejo.

LEES VERDER: Ferrari's visie op de toekomst van het Formule 1-racen

Beide karoseriji sta tudi precej bolj kompeksni kot smo vajeni od lanskih dirkalnikov. Hondino, na primer, tvori 200 sestavnih delov, ekipa pa bo uporabila le tiste, ki se ji bodo zdele smiselne za stezo. Sezona se odpira 29. marca 2015 na ulicah St. Petersburg (Florida, ZDA), dirkače pa v boju za prvaka čaka 16 dirk. In še zanimivost. V predlanski sezoni IndyCarja je bilo več prehitevanj in sprememb v vodstvu, kot jih je bilo v formuli 1 v prejšnjih petih skupaj. Če torej pogrešte infarktne dirke je morda čas, da zamenjate motošport in preklopite na tistega, ki doživlja drugo pomlad.

Simulacija vožnje:

Meer informatie

Več o seriji IndyCar:
www.indycar.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.