fbpx

Opel Karl - Opel in het voorjaar met zijn "kleinste" troef

Na maandenlang geplaagd te zijn bij Opel met schaarse informatie over het kleinste model uit het assortiment, hebben ze nu aangekondigd dat deze in het voorjaar op de weg zal verschijnen en de felle concurrentie van het A-segment zal gaan bestrijden. De Opel Karl zal kopers overtuigen met een prettig imago, uitrusting die we in dit segment niet gewend zijn en een nieuwe 1,0-liter driecilindermotor.

Opel karla, ki je dobil ime po enem od ustanoviteljev znamke, prepoznamo po skromnih zunanjih merah, ki ga z 368 dolžinskimi centimetri postavljajo občutno pod štiri metrov dolgo corso in celo nekaj malega (dva centimetra) pod adama ter igrivo zunanjo podobo, ki naj bi v marsičem nakazovala prav tako napovedano naslednjo generacijo corse. Za nos vozila je značilen tako imenovan “oplov nasmešek”, pri bolje opremljenih različicah bo na maski in pod njo tudi nadpovprečno veliko kroma, meglenke pa bodo lahko svetile tudi v ovinek.

Notranjost bo moderna in všečna, na pogled pa najbolj podobna tisti v modelu adam. voznicam pa bo zagotovo po godu mestni način krmiljenja - city, s katerim bo manevriranje po mestih peresno lahko opravilo.
Notranjost bo moderna in všečna, na pogled pa najbolj podobna tisti v modelu adam. voznicam pa bo zagotovo po godu mestni način krmiljenja – city, s katerim bo manevriranje po mestih peresno lahko opravilo.

Kljub majhnim meram naj bi bil karl zmožen udobno prepeljati pet odraslih oseb, glede izgleda pa je armaturna plošča najbližje tisti v adamu. Bo pa karl poleg prostornosti kabine izstopal tudi glede serijske opreme, saj bodo poleg ESC, del serijske opreme vedno tudi sistem za speljevanje vkreber (hill assist) ter mestni režim krmiljenja – city, ki bo znatno olajšal vrtenje volanskega obroča in s tem manevriranje.

LEES VERDER: City test: Opel meriva – prenova in nov dizel ji dobro deneta

Na področju napredne tehnike se bo karl bohotil s sistemi kot so: sistem za ohranjanje vozne smeri, parkirno asistenco, informacijsko zabavnim sistemom intellilink in še marsičem.

Gewicht vozila naj bi se gibala okoli 900 kilogramov, kar mu bo v povezavi z novim 1,0-litrskim trivaljnikom met 55 kW, zagotavljalo poskočnost tako v mestih kot izven. Premiero naj bi doživel marca na salonu v Ženevi, kmalu zatem pa naj bi zapeljal tudi že na ceste. Cene naj bi se pričele pod deset tisoč evri, glede na konkurenco, ki jo pri Oplu omenjajo (VW Up!, renault twingo, hyundai i10, fiat panda, kia picanto), pa predvidevamo, da bo še okoli tisočaka nižja.

Stem in onderstaande poll op de auto-innovatie van het jaar - 2015
[totale poll-ID = 138905]

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.