fbpx

Pametna ura Apple Watch ne mara tetovaž

Apple Watch ima težave s tetovažami

Po mesecih čakanja so Applove pametne ure Apple Watch vendarle dosegle prve kupce. A se je takoj zataknilo. Za to ni bila kriva kakšna nova mehanska napaka (tisto z vibriranjem so k sreči odkrili in odpravili še pred prvo pošiljko), pač pa uporabniki, ki imajo na rokah tetovažo. Ta namreč ''cenzurira'' določene funkcije pametne ure in vseskozi zahteva vnos PIN kode, saj redno izgublja stik z iPhonom.

Očitno puristi niso edini, ki ne marajo tetovaž. Isto težavo z njimi imajo tudi slimme horloges Apple Watch, ki ob stiku z njimi postanejo nepokorne. Uporabniki s poslikanim delom roke, ki jo objame ura, namreč poročajo, da jim tetovaže preprečujejo normalno uporabo. Problem je, ker jim v obraz vseskozi meče vnos PIN kode za ponovno prijavo (ura izgublja stik z lastnikovim iPhonom), težavo pa ima tudi tipalo za srčni utrip (ta se nahaja na zadku- gre za zelene LED-lučke in fotodiodne senzorje, ki prodrejo v kožo in zaznajo spremembe v kapilarah in krvnih žilah, s čimer odčitavajo utrip srca).

Apple Watch ima težave s tetovažami, a točen čas vam bo kljub temu znala povedati. Srčni utrip pa že malo težje.
Apple Watch ima težave s tetovažami, a točen čas vam bo kljub temu znala povedati. Srčni utrip pa že malo težje.

To dvoje pa je le vrh ledene gore težav, saj je zaradi tega močno okrnjena njena sposobnost spremljanja počutja uporabnika, kar je ob številnih športnih in medicinskih dodatkih velikanska izguba zanj.

LEES VERDER: Apple Watch smartwatch vanaf 320 euro

Če imate torej tetovažo (problem so predvsem temni tatuji, ki toliko bolj vplivajo na absorbcijo žarkov in preprečujejo natančne meritve) vam svetujemo, da a) pred nakupom zadevo preverite na lastni koži, da b) počakate na naslednjo generacijo ure, oziroma c) upate, da bo Apple hitro odgovoril na težavo. Kar pa ni v njegovi navadi. Realni opciji sta torej a) in b). No, zdaj veste koliko je ura.

Kako težava izgleda v praksi:

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.