Ant Partridge heeft een flink aantal prijzen gewonnen op het gebied van motorfietsombouw. Zijn laatste project draaide om een Yamaha MT-10. De ombouw gebeurde in samenwerking met horlogefabrikant TW Steel, waardoor een volledig stockmotorfiets iets unieks werd.
Motorfiets Partridge Designa Yamaha MT-10, waar de bijnaam aansloeg Tempus Fury, je bilo pred predelavo treba popolnoma razstaviti. Dobil je nov nihajni ‘zadek’ in posebej za ta projekt narejen turbinski sistem MT-10. Za pravo podobo motornega kolesa “drag race” so mu dodali še platišča iz koolstof in gladke pnevmatike Shinko. Spremembam praktično ni ušel noben del motornega kolesa in tako smo lahko priča unikatnemu krmilu, stopalkam, zaščiti motorja, pokrovu luknje za točenje goriva in še in še.
Predelava prvega motornega kolesa pod imenom Partridge Design ni minila brez vznemirjenja in zapletov. Karbonske dele karoserije motornega kolesa je bilo treba naročiti pri drugih izvajalcih, ki pa nalogi niso bili kos, saj so po svoje spreminjali dizajn in skoraj usodno poškodovali okvir motornega kolesa. Na Antovo srečo so pri Yamahi v trenutku priskočili na pomoč in priskrbeli vse potrebne rezervne dele. Vse predelave in turbine imajo končni učinek tudi na krachten motornega kolesa. Če ima serijska Yamaha MT-10 158 pk, ima Tempus Fury 205 konjskih moči. Pri merjenju moči na tako imenovanih valjih so pnevmatike celo izgubljale oprijem, iz njih pa se je začelo kaditi. Predelava motornega kolesa je bila vsekakor velik zalogaj, a se je na koncu vse izšlo po pričakovanjih in tako smo lahko priča še eni uniek en hoe okusni predelavi.
Galerija slik: Partridge Design Tempus Fury
Meer informatie: partridgedesign.co