Pepsi besloot een interessante en educatieve reclamespot te maken om hun Pepsi Max-drankje te promoten, die ze "Chain Reaction" noemden. Het is een vuurwerkshow met 1840 pingpongballen die door 1650 muizen de lucht in worden geschoten, en werd gefilmd door het in Londen gevestigde filmteam HarrimanSteel in samenwerking met Pepsi.
Ognjemet pingpong žogic bi bil za novo leto vsekakor bolj po godu živali, marsikdo pa bi na Silvestra raje srkal Pepsi Max, ko takole gleda nazaj in se spominja na groznega prvojanuarskega mačka. A ko mačke ni doma, mišnice plešejo, na katere pa je ekipa namesto koščkov sira postavila peresno lahke žogice (v barvah Pepsija).
LEES VERDER: 15 verborgen boodschappen in beroemde logo's
Daarnaast promocije ima spot tudi dodano vrednost, saj je verižna reakcija, ki jo sproži ena sama mišnica oziroma žogica, uporabna pri pouku fiziki kot demonstracija dogajanja v jedrskem reaktorju.
Kako so snemali:
Več o proizvajalcu:
www.pepsi.si