Peugeot bood kopers aan deze kant van de Alpen een vernieuwd vlaggenschip aan in de vorm van de 508 zakensedan, die net als vóór de renovatie ook in een stationwagonversie verkrijgbaar is. Het is te herkennen aan de nieuwe neus van het voertuig, die geconcentreerd is rond de nieuwe LED-lampen die de xenonlampen hebben vervangen. Prijzen beginnen bij net geen 23 en eindigen bij 45 duizend.
Peugeotova največja hišna limuzina je pred približno štirimi leti zapolnila vzel ob upokojitvi poslovne limuzine met een naam 607, tegelijkertijd nadomestila ostarelega 407. Tako je imela zelo težko nalogo zadovoljiti tako poslovne uporabnike, net zoals kupce D-segmenta, kjer prostora za napake zaradi izredno hudega konkurenčnega boja ni. 508 je v štirih letih uspela prepričati kar lepo število strank in si utrgati nekje 5 odstotkov tržnega deleža, sedaj pa so pri Peugeotu menili, da je čas da se vrnejo na pota stare slave, za kar so model tudi konkretno pomladili.
Oblikovno sedaj še bližje 308-ici
Olepševalna kura se najbolj pozna na nosu vozila, kjer “kraljujejo” drugače oblikovana svetila, kjer je pri osrednjih lučeh vlogo ksenona prevzela LED tehnika, tako da pri bolje opremljenih različicah svetila osvetljujejo pot zgolj v napredni full LED tehniki. Pri vseh pa le te krasijo dnevne luči in meglenke, ksenona pa tako niet meer na seznamu opreme. Temu primerno so oblikovalci spremenili tudi izgled motorne maske, kamor je romal tudi logotip znamke, več športne elegance pa prinaša tudi spremenjeni odbijač, ki sedaj premore več kromiranih dodatkov. Z boka je sprememb veliko manj in so tudi veliko težje opazne, na zadku pa se limuzina ponaša s prav tako modernejšim izgledom LED luči, medtem ko so te pri karavanski različici (velja pa to tudi za “terenski” RXH) ostale nespremenjene. Poznavalci predhodnika pa bodo opazili tudi malenkostno spremenjena zadnji odbijač in napise različice (vsaj pri SWju).
Vsi opremski paketi bolj radodarni z opremo
Kljub nasprotnemu prepričanju, je presenetljivo ali vsaj očem neopazno nedotaknjena ostala notranjost, kjer ni videnjših sprememb pri prostornosti in uporabljenih materialih. Spremembe pa so kot rečene skrite očem in v obliki napredne tehnike, ki je je prej mogoče nekaj malega manjkalo. Novost tako predstavljajo naprednejši sistem tlaka v pnevmatikah in sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu. Pri drugem od petih paketov opreme osrednjo vlogo na sredinski konzoli zavzame zaslon občutljiv na dotik, beter bekend als SMEG. Bij tretjem nivoju opreme pa ta dobi še zmožnost navigiranja, kar za seboj potegne tudi nekoliko spremenjena stikala pod njim. Uvoznik bo ob tem slovenskim kupcem navigacijo brez doplačila ponujal že od drugega paketa naprej, prav vsi paketi pa bodo v primerjavi s predhodnikom kar se tiče opreme pridobili.
Že v osnovi kupec namreč dobi LED dnevne luči, avtomatsko klimo, tempomat, senzor tlaka v pnevmatikah, je pa res, da to za seboj potegne tudi višjo ceno, ampak le za 200 evrov. Višje ko plezamo po lestvici paketov opreme, več je tudi pribitka glede opreme, enako pa velja tudi za pribitek pri ceni, ki pri različicah GT in RXH znaša že skoraj tisočaka. Pri slednjih pa bo kupec 508-ice v primerjavi s predhodnikom bogatejši za prej omenjena ful LED svetila, senzor za mrtvi kot in navigacijo. Novost pa predstavlja dodatni paket opreme sport, ki apelira na voznikova čustva in ta poskuša pričarati z bolj odzivno stopalko za plin in bolj neposrednim volanom ter rdečo barvo osvetlitve.
Tisti bolj pikolovski bodo opazili nekaj več odlagalnih površin, tudi če bodo opremljeni z metrom, pa ne bodo izmerili vidnejših razlik pri prtljažniku, ki v osnovni postavitvi še vedno sprejme 473 litrov v primeru limuzine in 518 litrov v primeru karavanskega SW.
Motorjev več kot pred prenovo, nekaj višje tudi cene
Pri motorjih so za zdaj na voljo: dva bencinska in štirje dizelski agregati, moči od 88 do 150 kW, kasneje lahko pričakujemo še enega bencinarja in dva dizelska. Menjalnik je v osnovi šest stopenjski ročni, pri določenih različicah pa je možno izbrati tudi robotizirani menjalnik in klassiek prestavno avtomatiko, ki je prav tako prestala tretma izboljšav in je sedaj tišja, hitrejša in kar je najbolj pomembno bolj ekonomična. Novosti (motorne) pa je bila deležna tudi terensko navdahnjena različica RXH, ki je poleg dizelsko hibridne različice hybrid4 po novem bogatejša tudi za dizelsko različico HDi 180, ki ob tem žene tudi samo prednji par koles.
Cene se na bencinski strani pričnejo pri 22.615 evrih, na dizelski pa pri 23.626 evrih, SW različica je dobrega evrskega tisočaka dražja. Uvoznik pa kupcem ponuja še bolj ugodne in opremsko bolj naložene različice, v okviru katerih ponuja tudi nekje do 16 odstotkov popusta.
Meer informatie:
www.peugeot.si/508