fbpx

Plačaš več za manj: s temi triki te trgovci vedno znova preslepijo

Plačaš več za manj: s temi triki te trgovci vedno znova preslepijo

Konkurenčna podjetja vseskozi tekmujejo za potrošnikovo pozornost – v želji po večjem dobičku se poslužujejo tudi tehnik, s katerimi se v javnosti ni za pohvaliti.

Strokovnjaki za marketing so kreativni ljudje, ki si prizadevajo izumiti karseda veliko trucs, s katerimi privabijo potrošnike – in to jim uspeva zaradi dobrega razumevanja našega vedenja En branja naših misli.

Na kakšne načine nas torej podjetja skušajo preslepiti? Vse skupaj temelji na podajanju obljub, ki jih proizvajalci izdelkov ne uresničujejo – tako nas pretentajo z večjimi pakiranji, v katerih pravzaprav ni večje količine izdelkov kot v manjših, z napisi v drobnem tisku, zapeljivi embalažami …

V galeriji vam predstavljamo trike, s katerimi te trgovci vedno znova preslepijo. Prav vsak od nas je kateremu od njih že nasedel.

Galerija: triki, na katere nasedeš

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.