Als jij een van die mensen bent die even moest wennen aan de KTM X-bow, dan kun je beter een pauze nemen van deze exotische Polaris. Hoewel hij lijkt op de KTM X-bow open quad-broer of zus, is de polaris-slinghsot die tegenwoordig wordt gelanceerd geregistreerd als motorfiets, dus zorg dat je een helm klaar hebt staan.
Kljub temu pa je slingshot (op. prev. frača) futuristično oblikovan in zasnovan trikolesnik, ki je kljub temu bliže odprtim avtomobilom kot motociklom. Tako je tudi njegovo poslanstvo, saj ponuja dva klasična sedeža in temu primerno udobje, obenem pa vso dinamičnost zmogljivih športnih kupejev.
Het drijft hem fordov 2,4-litrski atmosferski bencinski motor, ki razvije 127 kW ali 173 KM, kar pomeni da je le 756 kilogramov težki trikolesnik zelo agilen in hiter. Polaris sicer še ni razkril podatkov o zmogljivostih slingshota, se pa lahko nadejamo pospešku pod petimi sekundami in izredno hitrim časom na pistah in izven njih.
Čeprav je opremljen z dvema pravima sedežema in tritočkovnima varnostnima pasovoma, pa mora imeti voznik veljavno vozniško dovoljenje za motocikle, oba pa morata v državah kjer zakonodaja to zahteva, nositi čeladi.
Konkurenco si išče predvsem v pred kratkim predstavljenima campagni T-Rex En BRPjevem CanAmu, v primerjavi z obema pa ima slingshot določene prednosti (izgled, udobje med vožnjo, cena).
httpv://www.youtube.com/watch?v=lyDN3wI–Mw
Po besedah vodilnih pri tem ameriškem podjetju pa so vozne značilnosti zelo blizu tistim pri motociklih, obenem pa ponuja tretje kolo dodatno stabilnost v ovinkih in s tem še boljše performanse in večji užitek v vožnji.
Onstran Atlantika naj bi v salone zapeljal in september po cenah od slabih 15 do dobrih 17 tisoč evrov.