fbpx

Het zakelijke idee van de Londense winkel: 4000 producten van bekende merken gemaakt van vilt... met de hand genaaid!

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Als je langs The Cornershop in Londen zou lopen, zou je op het eerste gezicht door de vitrines heen een gewone supermarkt zien, vol alledaagse blikjes cola, dozen ontbijtgranen en tijdschriften. Pas als je goed kijkt, besef je dat in feite alle producten van zacht vilt zijn genaaid. Met een geweldig zakelijk idee creëerde Lucy Sparrow de zachtste pop-upwinkel ter wereld, met meer dan 4.000 bekende merken gemaakt van vilt.

Mlada angleška umetnica Lucy Sparrow rada šiva. In to je nepretrgoma počela tudi zadnjih sedem mesecev. V tem času je sešila več kot 4000 živilskih izdelkov znanih blagovnih znamk iz filca. Tako je vogalno trgovinico v Bethnal Greenu v vzhodnem Londonu napolnila z vrečkami čipsa in zamrznjene zelenjave, z revijami, škatlicami cigaret, čokoladicami, pločevinkami in sladkarijami – vsemi sešitimi na roke, vsemi unikatnimi in vsemi neizmerno mehkimi.

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.
Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Lucy je svojo poslovno idejo izvedla met behulp van Kickstarter. Na njem je zbrala približno 13.500 evrov, s katerimi se je lahko lotila replike tipične britanske trgovine z živili. Tako je ustvarila The Cornershopnajmehkejšo trgovinico na celem svetu, v katerem je celo blagajna iz mehke klobučevine in ki v resnici deluje kot umetniška instalacija in stalni razstavni prostor Lucyjinih drobnih unikatnih umetnin.

Skozi celoten avgust v trgovini The Cornershop svoja živila/umetniške izdelke prodaja Lucy Sparrow sama, naročite pa jih lahko tudi v njeni spletni trgovini. Več projektov Lucy Sparrow lahko poiščete hier.

Za pokušino pa si nekaj izdelkov, ki jih vsakodnevno kupujete v svoji lokalni trgovini, oglejte v naši fotogaleriji!

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.