Assepoester. Zo vaak gehoord, gezien en meegemaakt, maar altijd interessant. Precies de juiste klassieke en niet minder moderne première komt naar het poppentheater van Ljubljana.
Po svetu kar mrgoli različic Assepoester, od opernih do gledaliških in televizijskih Pepelk. Vse se dogaja okrog deklice, ki se ji je godila krivica, na koncu pa je bila poplačana z ljubeznijo princa.
Prvi je zgodbo o Pepelki zapisal Charles Perrault, za njim pa še brata Grimm. Osnovna zgodba je podobna, le da je v Perraultovi verziji Pepelko za na ples opremila dobra een fee, en in de andere een boom, ki ga je Pepelka posadila na grobu svoje matere. Različica z dobro vilo po Charlesu Perraultu je bila tudi osnova za Disneyevo pravljico, ki je poskrbela za številne deklice po vsem svetu, ki sanjajo o Pepelki in njenem princu.
Sodobni časi prinašajo sodobne različice, vendarle so stereotipi iz prve Pepelke že malce zastareli. Roald Dahl je napisal različico odločne En neodvisne Pepelke, ki se srečno poroči s pridelovalcem marmelade. V različici, ki premierno prihaja na oder Lutkovnega gledališča Ljubljana pa bomo spoznali zgodbo o Pepelki v režiji Ivane Djilas, ki je ravno prav klasična in nič premalo sodobna.