fbpx

De provocerende campagne van de milieubeschermingsorganisatie Greenpeace nodigt je uit om je menselijkheid te controleren

Potrdi človečnost.

De vernietiging van het milieu overschrijdt alle grenzen in de mate dat de fundamentele fundamenten van het menselijk leven worden vernietigd. Zullen campagnes verandering brengen in de wereld waarin we leven?

V letošnjem letu smo bili priča številnim zgodbam, v katerih so bile prikazane grozovite posledice uničevanja okolja, v katerem živimo. Odziv na grozovito stvarnost so pokazale različne svetovne korporacije, ki so začele z večjim okoljskim ozaveščanjem in ukrepi.

Merk, zoals McDonald’s in KFC, so v nekaterih svojih poslovalnicah začele postopno ukinjati plastične slamice, Amerikaans American Express je napovedal izid svoje prve kartice, izdelane iz oceanske plastike, Starbucks pa bo namenil 10 milijonov ameriških dolarjev za izdelavo trajnostne embalaže.

Potrdi človečnost.
Potrdi človečnost.

Kljub tem prizadevanjem pa je še veliko za postoriti, če želimo ohraniti trajnostne pogoje za življenje. Greenpeace, okoljevarstvena organizacija, je pred kratkim začela kampanjo »Potrdi človečnost« (angl. Confirm Humanity), ki jo je izvedla agencija DDB Mexico.

V svoji kampanji uporabljajo znano računalniško avtentikacijo CAPTHCA, s pomočjo katere uporabnik spletnega mesta reši test, ki je za računalnik težko rešljiv, in na tak način naprava določi, ali je nek uporabnik stroj ali človek.

Potrdi človečnost.
Potrdi človečnost.

Namesto te dobro znane avtentikacije so v kampanji dodali zapis “Potrdi človeštvo“. Na tak način želijo doseči bolj zelen in zdrav svet ter ozavestiti občinstvo, kakšno je naravno stanje sveta, ki so ga uničili ljudje. Kampanjo lahko podprete tudi vi.

Meer informatie

Meer informatie:
greenpeace.org

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.