fbpx

Renault Trezor - welkom in de toekomst

Renault Trezor is de voorbode van de toekomst van het Franse merk en een echt concentraat van hoogwaardige technologie, verbeeldingskracht en durf. De Fransen presenteerden hun 'schat' (kluis in het Frans betekent schat) op de Autosalon van Parijs en overschaduwden daarmee alle andere concepten en ontketenden de strijd om elektrische suprematie. In Parijs stapten vrijwel alle merken op de elektrische trein, en Renault bewijst dat het ondanks het offensief van nieuwe seriemodellen het afgelopen jaar in vorm blijft.

Renault Trezor je prihodnost! Čeprav se ne zdi tako, bližnja! Renault je v zadnjem letu nove modele serviral kot po tekočem traku (Megane, Scenic, Talisman, Zoë …), kljub temu pa so njegovi inženirji in oblikovalci našli čas še za pripravo drznega koncepta, s pomočjo katerega so izživeli svoje najbolj drzne sanje in napovedali tehnološke in oblikovalske smernice za Renaultova vozila od leta 2020 dalje.

Iz Trezorja bo Renault izklesal svoje prihodnje modele.
Iz Trezorja bo Renault izklesal svoje prihodnje modele.

Tedaj bodo začeli nadgrajevati svoj zdajšnji oblikovalski jezik, ki ga je leta 2010 začeli ‘govoriti’ koncept Dezir in ga tekoče govorijo vsa serijska vozila, izdelana po letu 2012. Če bodo napovedi zdržale, bo Renault že čez štiri leta serijsko ponudil povsem varno tehnologijo ‘glej, mami, brez rok’ oz. eyes-off/hands-off, wat mogelijk maakt popolnoma samodejno vožnjo. Trezor žene elektromotor, ki je različica motorja e-moštva Renault e.dams iz prvenstva formule E.

Rdeča stekla, dvižna streha in popolna avtonomna vožnja.
Rdeča stekla, dvižna streha in popolna avtonomna vožnja.

Renault ne velja le za pionirja in vodilno znamko na področju električnih vozil v Evropi, ampak ogromno prispeva tudi v razvoj avtomobilskega športa z električnim pogonom. Trezorjev elektrische motor, nameščen pod potniško kabino, zmore 350 KM (260 kW) in 380 Nm največjega navora, kar mu omogoča, da se z mesta do 100 km/h izstreli v štirih sekundah.

Prepoznate Eifflov stolp?
Prepoznate Eifflov stolp?

Ima dva akumulatorja (spredaj in zadaj, za optimalno razporeditev teže) in regenerativni sistem zaviranja s tehnologijo RESS (Rechargable Energy Storage System), razvit za formulo E. Ima tudi edinstven način odpiranja. Namesto vrat je tu dvižna streha. Je minimalistično zasnovan, a z zgovornimi detajli.

LEES VERDER: Citroën Cxperience - komt de CX terug op het toneel?


Tudi pod futurističnega dvosedežnega kupeja Renault Trezor, ki bo muza vsem prihodnjim modelom te francoske znamke, se je podpisal oblikovalec Laurens van den Acker, ki je s Trezorjem dokazal, da se še ni kreativno izčrpal. Dezirjeve oblikovalsko-tehnološko-inženirske gene imajo v sebi vsi serijski Renaulti po letu 2012 – Clio, Captur, Mega, Scenic, Kadjar in Talisman, enaka usoda pa čaka tudi serijske modele po letu 2020, ki bodo nosili genski zapis Trezorja.

Renault se ne boji prihodnosti.
Renault se ne boji prihodnosti.

V jeklo in ogljikova vlakna odet Renault Trezor v dolžino meri 4,7 metra, v višino pa vsega 1,08 metra, kar ga uvršča med najbolj pritlikave avtomobile na svetu. Njegov količnik zračnega upora znaša zgolj 0,22! Stoji na 21- oz. 22-palčnih platiščih s silhueto Eifflovega stolpa. Inženirji so ločili vzmetenje osi, kljub kar dvema baterijama, iz katerih se napaja, pa ni težji od 1,6 tone.

Rdeče, ki te ljubim rdeče.
Rdeče, ki te ljubim rdeče.

Na nosu ima aktivne lopute, ki pa se odprejo le v primeru hlajenja baterije, edine odprtine pa so namenjene hlajenju zavor. Pogon je speljan na zadnji dve kolesi za boljši prenos moči. V rdečo odeta notranjost je enako futuristična kot zunanjost. Ne iščite gumbov in stikal. Za vse so namreč zadolženi OLED-zasloni, prevlečeni z ukrivljenim steklom Gorilla glas, eden se nahaja celo v oglatem volanu. Preseneti analogni merilec napolnjenosti baterij.

O stikali in gumbih bomo v prihodnosti brali le še v zgodovinskih knjigah.
O stikali in gumbih bomo v prihodnosti brali le še v zgodovinskih knjigah.

Da gre za oblikovalski presežek, ki ničesar ne prepušča naključju, priča tudi dejstvo, da je Renault k sodelovanju povabil Keima Cyclesa, strokovnjaka za lesena kolesa, ki jim je z lesom pomagal oblikovati potniško kabino in prtljažnik.

Galerija – Renault Trezor:

Meer informatie

Meer informatie:
renault.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.