fbpx

De brunette verfde haar haar blond en iedereen begon haar anders te behandelen

Blond vs. rjavolaska

Ali različno obravnavamo ljudi glede na njihovo barvo las? Če ste mislili, da sprememba barve las ne spremeni odnosa drugih do vas, ste se pošteno motili. Devin Lytle je že celo življenje rjavolaska. Nato si je lase pobarvala na blond in izvedla zanimiv družbeni eksperiment, v katerem je ugotavljala, ali jo ljudje zaradi tega obravnavajo kako drugače. Rezultat vas bo presenetil!

Devin Lytle is een heel leven rjavolaska. Voor družbeni eksperiment pa si je lase pobarvala na blond, da bi ugotovila, ali bodo začeli ljudje nanjo gledati in ravnati kako drugače zdaj, ko je blondinka.

Ali blond barva las odpira več vrat? Toda za kakšno ceno?
Ali blond barva las odpira več vrat? Toda za kakšno ceno?

Eksperiment je obsegal tri faze – anketo, uporabo aplikacije za zmenke Tinder in hojo po ulicah. Najprej je na ulici izvedla vragenlijst. Naključni mimoidoči so v roke dobili obrazec s pridevniki in fotografijo Devin kot rjavolaske in svetlolaske. Obe fotografiji so morali opisati z do tremi besedami s seznama. Kot rjavolasko so jo videli kot resnobno, zadrgnjeno in umetniško, kot blondinki pa so ji pripisali naslednja atributa – radovedna in ljubka.

LEES VERDER: Kietelende en provocerende tattoos, alleen voor wie durft

Sprememba barve las ni tako nedolžna kot se zdi.
Sprememba barve las ni tako nedolžna, kot se zdi.

V drugem testu je Devin ustvarila dva Tinder profila in srečo poskusila kot rjavolaska in blondinka. Kot rjavolaska je imela v istem časovnem obdobju 33 vzajemnih simpatij, kot blondinka pa kar 88. Zadnji del eksperimenta je bilo sprehajanje po ulicah. Čeprav je obakrat nosila povsem isto opravo, je kot blondinka pritegnila precej več pogledov, trikrat pa so ji moški celo zažvižgali. S tem se je potrdilo, da na blondinke gledamo drugače kot na druge. Ko se torej odločate za spremembo barve las, pomislite, ali je vredno.

MIS NIET: Podarjamo superge Salomon X-Scream Flare GTX®

Družbeni eksperiment z barvo las:

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.