BMW zet de viering van het honderdjarig bestaan van het bedrijf voort met de presentatie van concepten. Na het BMW Vision Next 100 concept presenteert de BMW Group nu het Rolls-Royce Vision Next 100 concept met de technische naam Rolls-Royce 103EX, een voertuig voor oligarchen uit de 22e eeuw. "Neem het beste dat bestaat en maak het nog beter", zei de oprichter van het prestigieuze merk, Sir Henry Royce, ooit. En dit is waar de Britten vandaag de dag nog steeds aan vasthouden...
Het concept Rolls-Royce Vision Next 100 het is luksuzni kupe, ki meša staro z novim. Je sploh prvi vizionarski koncept Rolls-Roycea v 112-letni zgodovini znamke. Po eni strani pomeni odmik od predhodnikov, po drugi pa v njem prepoznamo tradicionalne linije. Gre za 5,9-metrskega admirala v mejah modela Phantom.
V oči najbolj padejo zakrita kolesa, kar ustvarja občutek lebdenja. Ima nizko streho in stisnjen zadek ter mogočno prezenco. Skupaj z vrati se dvigne tudi streha, kar omogoča karseda udobno vkrcanje v vozilo, ki ima prtljažni prostor za kolesi.
LEES VERDER: Rolls-Royce s kolekcijo prtljage, ki stane toliko kot limuzina!
Koncept je Rolls-Royce razkril na prestižnem dogodku v Londonu, kjer so pokazali tudi poseben Minijev koncept, ki ga bodo vozili vnuki naših vnukov. Rolls-Royce 103EX je zgrajen okoli napredne in peresno lahke platforme (šasija je iz lahkih kompozitov), poganja pa ga par elektromotorjev z nazivno močjo 340 KM (250 kW), ki skrbi vsak za svojo os. Električni pogon bo imel ničelne emisije. To je koncept v osnovi, kupec pa bo lahko sam odločal, ali ga želi kako drugače prikrojiti. Notranjost si Rolls-Royce zamišlja kot odmik od vsakdana in udobje dnevne sobe predsedniškega apartmaja. Odeta je v les in svilo.
Manjka vozniški sedež, saj bo avto v prihodnosti znal voziti sam, namesto sedežev pa je tam kar divan. Zato boste v njem zaman iskali volanski obroč. Tega bo nadomeščal gromozanski zaslon. Potnike bo usmerjala virtualna asistentka in voznica Eleanor, izrisana na prozornem OLED-zaslonu, ki se bo učila in si zapomnila navade in želje potnikov. Koncept temelji na kvartetu načel: osebni izkušnji, lahkotnosti potovanja, sproščujočem zatočišču in veličastnem prihodu (projektorji svetlobe pri odprtih vratih za potnike ustvarjajo virtualno rdečo preprogo).
Meer informatie:
rolls-roycemotorcars.com