fbpx

Home Alone kreeg een nostalgische bewerking en men is enthousiast

We zijn het er allemaal over eens dat Home Alone een kerstklassieker is (of we er nu dol op zijn of er een hekel aan hebben). Onlangs heeft Google samengewerkt met onze favoriete grappenmaker, Kevin McCallister (Macaulay Culkin) om enkele klassieke scènes uit de film na te spelen. En deze opnames zijn het perfecte kerstcadeau waarvan we nooit hadden gedroomd dat we het nodig zouden hebben.

Macaulay Culkin se je svetu prvič zares predstavil kot Kevin McCalister leta 1990, ko je bil star 10 let. 38-letna zvezda se je zdaj vrnila in videti je bolje, kot kdajkoli prej.

Večina ljudi tega najbrž ne ve, a vloga Kevina je bila posebej napisana prav za Culkina, John Hughes pa je dobil idejo med snemanje filma Stric Buck (Uncle Buck, 1989), v katerem je Culkin prav tako zaigral.
Film Sam doma je bi tako uspešen, da je kar 25 let držal svetovni rekord najbolj gledanega filma, v 1202 kinodvoranah po svetu pa je zaslužil 17.081.997,00 ameriških dolarjev (slabih 15 milijonov evrov).

Podobnost med prizori je resnično neverjetna.
Podobnost med prizori je resnično neverjetna.

Kot tudi pri mnogih drugih otroških zvezdah, je slava tudi pri Culkinu povzročila nekaj resnih težav. Leta 2004 je bil aretiran zaradi posedovanja marihuana in zdravil, za katera ni imel recepta. Po tem, ko je priznal krivdo, je bila kazen pogojno odložena. Njegov boj s slavo ga je pripeljal tudi do tega, da se pri 14. letih upokojil, pri 18. letih pa poročil.

Ljudje so navdušeni, saj se jim zdi, da je Macaulay danes zdrav in srečen.
Ljudje so navdušeni, saj se jim zdi, da je Macaulay danes zdrav in srečen.

Danes ljudje niso samo zadovoljni, ker lahko gledajo nostalgično priredbo filmske klasike, ampak tudi zato, ker je nekdanji igralec v oglasu za Google oziroma za Asistenta Google videti zdravo in srečno. Danes samooklican igralec, pisatelj in slikar je živi božični čudež.

Galerija – Sam doma je dobil nostalgično priredbo in ljudje so navdušeni

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.