Matjaž Zupančič's nieuwste drama werd vorig jaar bekroond met de Grum Award. De jury was onder de indruk van de vakkundig geschreven tekst, die aan de hand van eenvoudige voorbeelden het globale beeld van de wereld schetst. Het drama vertelt het verhaal van Jožef Kotnik, die naar het Shocking Shopping Mall gaat om brood en een halve kip te kopen. ...
Najnovejša drama Matjaža Zupančiča je nagrajena z lanskoletno Grumovo nagrado. Žirijo je prepričala kot spretno napisano besedilo, ki s preprostimi primeri spregovori o globalni sliki sveta. Drama pripoveduje o Jožefu Kotniku, ki se odpravi v nakupovalni center Shocking Shopping, da bi kupil kruh in pol piščanca. Z obiskom postane petdesettisoči obiskovalec nakupovalnega centra. Za obljubami o številnih ugodnostih, popustih, posebnih nakupih, spretnimi marketinškimi potezami, članstvi in formularji se Jožefu naenkrat odpre svet v zakulisje nakupovalnega centra, kjer stvari postajajo vse bolj bizarne, strašljive in krute. Tema se lahko zdi že uporabljena, morda celo predvidljiva, a je po mnenju komisije Grumove nagrade vsekakor obveza za ljubitelje odrov.