fbpx

Een Sloveen vermomd als beroemde kruidenlikeur

Člana žirije Anže Herbst in Aljoša Bagola sta čestitala zmagovalcu.

De populairste kruidenlikeur geïmponeerd met een gelimiteerde serie van 10.000 flessen in een vernieuwde afbeelding. Bij de jacht naar een nieuwe creatieve oplossing was een buitengewoon aantal jonge ontwerpers betrokken die inspirerende oplossingen creëerden voor het casual label van de populaire bitters. De deskundige jury koos Domna Kalina als winnaar, die de eerste Sloveen werd die een fles van de beroemdste kruidenlikeur ter wereld vermomde. De gelimiteerde serie ligt vanaf 23 maart in de schappen.

Najbolj znani zeliščni liker je na družabnem dogodku v Ljubljani na ogled postavil prve steklenice omeje serije. Gre za 10.000 steklenic, katere krasi kreativna rešitev Domna Kalina, ki je na minulem oblikovalskem natečaju najbolj navdušila strokovno žirijo. Zmaga ni bila lahka, saj je imela žirija, pod vodstvom Anžeta Herbsta iz G3 Spirits, zahtevno nalogo. Oblikovalske presežke so izmed 200 prijavljenih del izbrali Tjaša Kokalj, modna poznavalka in manekenka, Sašo Radović, art direktor in Aljoša Bagola, kreativni direktor. Po besedah slednjega bi lahko izpostavili vsaj pet ustvarjalcev, ki so dosegli zelo visok kreativni standard in si zagotovo zaslužijo dodatne pozornosti. »Tovrstni natečaji so hvaležni za pregled ustvarjalnega utripa na sceni« je še dodal Bagola.

Zmagovalec Domen Kalin.
Zmagovalec Domen Kalin.

Žirija je v oblikovalski rešitvi Kalina, ki je sicer študent arhitekture, prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Žirantka, Tjaša Kokalj je o zmagovalnem delu povedala, da gre za podobo, ki je »netipična, nevsiljiva pa vendar z vsemi obveznimi komponentami, ki govorijo o zeliščnem likerju.«

Na ogled najboljših deset del

Zbrana oblikovalska srenja in znani medijski obrazi so si z zanimanjem ogledali razstavo najboljših desetih del, ki se jim je uspelo prebiti v finalni izbor. Družabni dogodek v ljubljanskem LP baru je minil v kreativnem duhu, saj so se imeli mladi oblikovalci priložnost družiti s številnimi pretkanimi mački iz oblikovalskega sveta.

Obiskovalci so si z zanimanjem ogledali razstavljena dela vseh desetih finalistov.
Obiskovalci so si z zanimanjem ogledali razstavljena dela vseh desetih finalistov.

Nova podoba je všeč tudi oblikovalki čevljev Alji Novak Viryent: ki je prav tako sodelovala na oblikovalskem natečaju. “Super je. Zdi se mi zelo inovativna, moderna, sodobna, takšna za današnji čas,” nam je dejala Alja, ki bi grenčico prepoznala po steklenici in podobi jelena.

Na prodajnih policah od 23. marca

Zmagovalec natečaja se je veselil zmage. “Občutki so res super! Najbolj sem se veselil, da bom videl končni izdelek na steklenici in prodajnih policah.” nam je povedal Domen Kalin. Študent arhitekture se je na natečaj prijavil, da bi se malo zamotil med študijem. “To je bil eden redkih natečajev pri nas in prijavil sem. Zmaga me je prijetno presenetila, saj je bil to moj prvi profesionalni natečaj,” je še dodal. In kje je dobil idejo za dizajn? “Kot bodoči arhitekt veliko delam s črtami, blizu pa mi je tudi minimalizem. Iz tega sem dobil idejo,” nam je povedal Domen, ki tudi sicer po kultni grenčici rad poseže.

Prve tri nagrajence sedaj čaka izlet in ogled tovarne zeliščnega likerja v mestu Wolfenbüttel ter obisk prestolnice nočnega življenja Berlin. Vsi ljubitelji kultne grenčice pa lahko svojo najljubšo pijačo v omejeni seriji na prodajnih policah najdejo še pred velikonočnimi prazniki.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.