Nova Tesla Model S P100D se lahko pohvali z boljšim pospeškom kot Ferrari in Porsche! Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla Motors je spet prekosil samega sebe. Model S so opremili z novo baterijo z zmogljivostjo 100 kilovatnih ur, ki omogoča ne le pospešek od nič do 100 km/h v pičlih 2,5 sekunde, pač pa tudi doseg med 506 in 611 kilometri. To v praksi pomeni, da nas brez vmesnega polnjenja prepelje iz Ljubljane do Dunaja ali Milana. Toliko do zdaj na polnjenje ni zmogel še noben električni avtomobil.
Tesla-motoren je razkrila podrobnosti nove različice modela S z oznako P100D. Tesla Model S P100D se ponaša z novo, zmogljivejšo baterijo (100 kWh), ki jo je dobil tudi Teslin križanec Model X (Model X P100D). Nova modela s funkcijo Ludicrous (ta omogoča boljši pospešek) od 0 do 100 km/h pospešita v pičle 2,5 seconden oz. 2,9 sekunde.
To Teslo Model S P100D uvršča na tretje oz. četrto mesto v pospešku med serijskimi avtomobili, če mednje štejemo superšportnika Ferrari La Ferrari En Porsche 918 Spyder ter maloserijsko električno pošast Rimac-concept één. Zato pa za sabo pusti tako veliko ime, kot je Mclaren F1! Ob tem velja dodati, da je od vseh skoraj desetkrat cenejši (Ferrari LaFerrari na primer stane 1,4 milijona ameriških dolarjev, Porsche 918 Spyder pa 845 dolarskih tisočakov). Zanj bo treba onkraj luže odšteti približno 120 tisoč evrov. Nova baterija sicer ni namenjene le novim avtomobilom, omislili si jo bodo lahko tudi lastniki različice P90D Ludricous (nadgradnja stane 20 tisoč ameriških dolarjev) in ti, ki na svojo Teslo še čakajo (ob doplačilu desetih tisočakov).
LEES VERDER: Nieuwe Tesla Model S: Model S voor het eerst "in de motorkap".
Nove baterije so za 40 kilovatnih ur zmogljivejše od osnovnih različic (60 kWh) in 10 več od zdajšnje najzmogljivejše različice baterije. Vse ostalo pri obeh modelih ostaja enako. Nedotaknjen je ostal vierwielaandrijving, prav tako moč elektromotorja, nič se ni skrčila niti potniška kabina, ”škode” pa ni utrpel niti bagage ruimte.
Meer informatie:
tesla.com