De strijd om de beste kerstadvertentie is een gevestigde traditie op Britse bodem. Bedrijven van over de hele wereld hebben prachtige kerstadvertenties bedacht, en de beste van dit jaar zullen je er nogmaals aan herinneren waarom we onze planeet moeten beschermen.
Kdor redno spremlja televisie, ve, da se trenutno na njej vrtijo oglasi, ki so v znamenju prihajajočih praznikov. Tudi letos so številna podjetja pripravila svoje oglase, s katerimi so se med drugim potegovali tudi za naziv najboljšega letošnjega leta.
Podjetje Kantar Millward Brown, die zich bezighoudt met svetovanjem in razvojem velikih blagovnih znamk, je pregledalo 22 oglasov različnih podjetij. Pri analizi so upoštevali 12 dejavnikov, s katerimi podjetja dokazujejo, da motivirajo kupce in na tak način dolgoročno gradijo močno blagovno znamko.
Ocenjevali so: brending; angažiranost; uživanje ob gledanju; narejeno z ljubeznijo; postavlja trende; prepričljivost; nove informacije; drugačne informacije; pomembne informacije; informacije, ki se jim verjame; razlikovanje od drugih en shows stvari, ki jih potrebujem. 11 dejavnikov so ocenjevali od 1 do 5. Involvement (angažiranost) pa od 1 do 10.
Pri analizi oglasov so izvedli tudi kodiranje obrazov, ki analizira, kako se ljudje čustveno odzivajo ob gledanju določenega oglasa.
Na natečaj so se letos prijavila znana podjetja, kot so LIDL, KFC, amazon, ebay, Coca-Cola, ALDI in drugi. Kontroverzni oglas podjetja Iceland Foods pa je bil najboljši. Oglas z naslovom Rang-tan je uspešno deloval na trgu, potrošniki pa so ga ocenili z oceno 10 od 12.
V prazničnem oglasu so poslali močno sporočilo o okoljskih vprašanjih, ki je zavito v zgodbo, s katero opozarjajo na grozovite posledice, ki jih ima palmovo olje za naš planet.
Oglas je očitno dosegel svoj namen, saj ga je družba Clearcast, welke odobrava ali zavrača večino britanskih televizijskih oglasov, zavrnila. Kot so pojasnili, se razlog za takšno odločitev skriva v dejstvu, da je oglas preveč političen, saj je nastal v sodelovnju z okoljevarstveno organizacijo Greenpeace.
Meer informatie:
kantar.com