fbpx

Dit bedrijf creëert een kledinglijn voor mensen met speciale behoeften

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Met alle innovaties in de mode-industrie waar we getuige van zijn, werd dit jaar - dit keer iets nuttiger en vriendelijker voor mensen met speciale behoeften - de lentekledinglijn Adaptive Collection uitgebracht, gemaakt voor mensen met verschillende niveaus van vaardigheden.

Čeprav je število ljudi s posebnimi potrebami veliko, je zanje, ko je govora o kleren, zelo malo izbire. Tudi ne poznamo modnega giganta, ki bi posebej zanje oblikoval oblačila in jim vsakodnevna – za marsikoga samoumevna opravila –, kot je oblačenje, tudi olajšal.

Tommy Hilfiger je to problematiko zaznal, saj so se že leta 2016 povezali z neprofitno fundacijo Runway of Dreams (ki jo vodi oblikovalka in mati otroka s posebnimi potrebami) in oblikovali prvo prilagojeno kolekcijo oblačil za otroke.

Lansko leto si je družba začela prizadevati za širitev ponudbe, ki bi zagotovila vsem osebam s posebnimi potrebami več možnosti oblačenja. Tako je nastala Adaptive Collection, ki je ta mesec izšla kot pomladna kolekcija 2018.

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.
Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Videz oblačil se ne razlikuje od standardnih kosov – v ponudbi so broek, kleren, suknjiči, Vleugels, t-shirts, Korte broek, ki jih vidimo na prodajnih policah.

Tommy Hilfiger je ohranil svoj dobro znani slog in barve. Razlika je le v tem, da imajo kosi za osebe s posebnimi potrebami spremenjene nekatere pomembne podrobnosti, ki omogočajo lažje, preprostejše oblačenje: namesto navadnih gumbov, so na oblačilih magnetni gumbi; robovi so nastavljivi; za lažje oblačenje so tudi odprti stranski šivi na hlačah En zgornjih kosih oblačil.

V galerij si lahko ogledate, kakšen korak k enakopravnosti v oblačenju je podjetje naredilo in olajšalo – na prvi pogled preprosto opravilo – oblačenje tistim, ki imajo drugačne ravni sposobnosti.

Meer informatie

Meer informatie:
global.tommy.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.