fbpx

Toyota Mirai - Toyota's waterstofdebuut, dat alleen water in de atmosfeer uitstoot

Na het bezetten van de hybride troon wil Toyota de waterstoftroon bezetten. Namelijk met het futuristisch vormgegeven en vormgegeven Mirai-model, aangedreven door brandstofcellen, dat al heel dicht bij de serieversie en showrooms staat. Hij zal in de tweede helft van 2015 op de wegen van de EU en daarbuiten de Atlantische Oceaan verschijnen, tegen prijzen in de VS vanaf 46.000 euro.

Toyota si potem, ko je zasedla hibridni prestol, želi zasesti še vodikovega. In sicer z futuristično oblikovanim in zasnovanim modelom mirai, kjer gre za model na gorivne celice, ki je že zelo blizu serijski različici in prodajnim salonom.

Mirai bo luči salonov prvič ugledal aprila 2015 in sicer na domačem tržišču, v drugi polovici leta pa ga lahko pričakujemo tudi v Evropi. Oblikovno gre za velikega posebneža, zato bo zanimivo kako ga bo sprejela publika.
Mirai bo luči salonov prvič ugledal aprila 2015 in sicer na domačem tržišču, v drugi polovici leta pa ga lahko pričakujemo tudi v Evropi. Oblikovno gre za velikega posebneža, zato bo zanimivo kako ga bo sprejela publika.

Prihodnost, kar v japonskem jeziku pomeni beseda mirai, ta model piše z veliko začetnico, saj 4,87 metra een lange tijd štirivratno limuzino drijft elektrische motor, ki energijo črpa iz gorivnih celic. Za gorivo uporablja vodik in kisik, ki sta shranjena v dveh ločenih rezervoarjih, edini stranski produkt (se pravi kar vozilo izloča) pa je voda. Pogonski sklop zmore 114 kW (155 KM), z enim polnjenjem pa zmore mirai prevoziti 483 kilometrov. Rezervoar je poln v petih minutah. Pospešek do stotice znaša devet sekund, z njim pa boste lahko prihodnjo pomlad, ko uradno zapelje na trge, “drveli” največ 175 kilometrov na uro.

Notranjost je bolj značilna in bližje ostalim toyotinim modelom, čeprav tudi tu veje futuristični veter, predvsem pri podobi armaturne plošče in sredinske konzole. Tam namreč prevladujeta digitalnost in veliki zasloni občutljivi na dotik.
Notranjost je bolj značilna in bližje ostalim toyotinim modelom, čeprav tudi tu veje futuristični veter, predvsem pri podobi armaturne plošče in sredinske konzole. Tam namreč prevladujeta digitalnost in veliki zasloni občutljivi na dotik.

Serijski model je v veliki meri zadržal podobo in mere v uvodu omenjene pariške študije, ki zahvaljujoč 2.78 metrski medosni razdalji ponuja skoraj limuzinsko udobje največ petim odraslim osebam. Ob tem je glede na zasnovo presenetljiva predvsem količina prostora v drugi vrsti, kjer se prostora za kolena ne bi branila niti kakšna poslovna limuzina D-segmenta.

LEES VERDER: Avtomobili na gorivne celice postajajo realnost

Bo pa zanimivo videti, kako bo na zelo futuristično in samosvojo zunanjo podobo reagirala publika, se pravi kupci.

Glede na zasnovo presenetljivo veliko prostora bo tudi v drugi sedežni vrsti in tudi v prtljažniku, s čimer bo mirai zadovoljil tudi družinske in poslovne potrebe lastnika.
Glede na zasnovo presenetljivo veliko prostora bo tudi v drugi sedežni vrsti in tudi v prtljažniku, s čimer bo mirai zadovoljil tudi družinske in poslovne potrebe lastnika.

Pri Toyoti upajo, da bo avto oproščen določenih davkov oziroma da bodo zanj veljale določene ekološke spodbude, s čimer bi lahko dosegli še nekoliko ugodnejšo ceno.

10-krat cenejši od honde FCX clarity

Za zdaj sta znani samo ceni za domače tržišče ter tisto onstran Atlantika, kjer se bodo cene pričele pri 48.200, oziroma 46 tisoč evrih, kar je okoli 10-krat ceneje od pred leti predstavljenega Hondinega prvenca po imenu FCX clarity, katerega drugo generacijo modela pa v tem trenutku prav tako že razvijajo. Tako lahko v prihodnjih nekaj letih pričakujemo podobno ekspanzijo modleov na gorivne celice, kot se sedaj dogaja na področju elektrike.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.