fbpx

V DRUŽBI S KUSTOSOM (Novo!): S čim so nekdaj plačevali?

Družili se boste z dr.  Alenko Miškec, kustostodinjo za antično numizmatikoDenarna zgodovina slovenskega prostora se začne že v 8. st. pr. n. š., ko so takratni prebivalci pri trgovanju uporabljali različne predmete. Konec 2. st. pr. n št. pa so bili Kelti tisti, ki so na slovenskih tleh prvi ...

Belangrijke gegevens
Wanneer?
Waar?
NMS - Prešernova, Ljubljana
Organisator
Facebook-evenement
Toegangsprijs
Volgens de prijslijst

Družili se boste z dr.  Alenko Miškec, kustostodinjo za antično numizmatiko

Denarna zgodovina slovenskega prostora se začne že v 8. st. pr. n. š., ko so takratni prebivalci pri trgovanju uporabljali različne predmete. Konec 2. st. pr. n št. pa so bili Kelti tisti, ki so na slovenskih tleh prvi izdelovali svoj denar. Približno istočasno se je pri nas pojavil tudi že rimski denar, ki je potem v vlogi globalne svetovne valute prevladoval vse do 5. st. V času od 11. do 13. st. so delovale številne kovnice, sredi 15. st. pa je svoj denar izdelovala ena najpomembnejših evropskih plemiških družin, celjski grofje.

O programu V družbi s kustosom:

Program V družbi s kustosom je namenjen obiskovalcem, ki jih radovednost vleče v naše prostore. Vsak četrtek med 10. in 12. uro vas bo v razstavnih sobanah pozdravil muzejski strokovnjak, ki vam bo razkrili marsikatero zanimivost, ki ni zapisana na razstavnih panojih.
S programom V družbi s kustosom želimo· muzejsko dejavnost še posebej približati starejšim, ki so zelo vedoželjni in si želijo razširiti obzorja. Program ni namenjen samo enostranskemu podajanju znanja, ampak gre izmenjavo strokovnih vedenj kustosa in življenjskih izkušenj obiskovalcev.
Pogovor z muzejskim strokovnjakom je brezplačen (vstopnina v muzej se zaračuna po ceniku), starejšim, dijakom in študentom pa za ogled· Narodnega muzeja Slovenije nudimo vstopnice po znižani ceni 2,5 eur, ki jih lahko v tekočem mesecu izkoristijo za večkraten obisk programa.

Wij kijken ernaar uit om met u te praten!

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.